PAKATAN PEMBANGKANG SABAH MEMANG TERDESAK


Budaya samseng ini bukan kelaziman masyarakat Sabah yang waras. Biasanya tindakan vendalisme ini dilakukan oleh individu yang sudah sebahagian besar MULAU (gila)

Baca lagi di bawah :

PAPAN IKLAN ANIFAH DIPALIT CAT

PAPAR: Ketua Pemuda UMNO Kimanis Mohamad bin Alamin menyelar tindakan laku musnah ke atas papan iklan yang memaparkan Ahli Parlimen Kimanis Datuk Seri Anifah Aman di satu bulatan jalan dekat Kg. Benoni di sini dan di jalan Membakut - Beaufort. 

Menurut beliau, tindakan seperti itu melambangkan budaya samseng yang diguna pakai oleh orang tidak beretika. "Melaku musnah papan iklan seperti itu boleh dianggap sebagai merosakkan harta benda di tempat awam dan individu yang melakukannya tidak mempunyai kesedaran sivik.

"Semua puhak berkenaan perlu bertindak dengan matang apabila menunjukkan prinsip politik masing-masing tetapi bukan dengan menyapu cat pada papan iklan yang mempunyai muka seorang pemimpin, ia tidak sopan dan tidak bertanggungjawab, katanya.

Mohamad, yang juga seorang peguam, berkata demikian kepada Harian Ekspres selepas membuat laporan tentang laku musnah itu di balai polis daerah, di sini, pada selasa.

Bersama ahli jawatankuasa sayap parti itu, beliau juga membuat satu laporan polis di Beaufort berhubung satu lagi papan iklan di kawasan Membakut yang juga dilaku musnah. 

Mohamad berharap polis akan menyiasat dan mengambil tindakan terhadap pihak yang bertanggungjawab.

Sumber: Daily Express

Pu3 selalu melalui kawasan Bahagian kimanis ni. Memang menang bendera UMNO dan BN di tepi jalan. Bermula dari bulatan ke keningau hinggalah di daerah Bengawan. Penuh! Memang cantik.

Agaknya tu yang pembangkang sakit hati . Bayangkan dalam 2 gambar bersama. Hanya Ketua Bahagian UMNO kimanis sahaja dijadikan sasaran. Memang samsenglah tu!

Betullah. Nampak sangat Pakatan Penipu tu terdesak sehingga sanggup bertindak sebegini!!!!

#1MalaysiaTolakFitnah
#PRKakiPenipu
#BNBah
#JanjiDitepati
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts