USAH TEMBIRANGLAH PEMBANGKANG... INI KALILAH BN TATAP MANANG!!!!!


Kehadiran YAB Perdana Menteri datuk seri Najib razak bersama YAB Ketua menteri Sabah Datuk seri Musa Aman di Pekan Beaufort disambut dengan ribuan GELOMBANG BIRU dan poster I♡PM. Lagu baru 1 Barisan buat kali pertama kali dikumandangkan di bumi Beaufort ini.

Provokasi Politik yang dicanangkan oleh Pakatan. Mereka yang hadir dari semenanjung kononnya mengatakan KASIHAN SABAH TIDAK ADA APA-APA. Nampaknya membohong saja . Sememangnya mereka memperlekehkan dan mwmbodohkan rakyat Sabah. Ds Musa Aman menyatakan dalam ucapannya. "Dorang mengUMBUI (bohong) saja. Dorang ingat Rakyat Sabah BUTA . Tidak nampak pembangunan yang berlangsungan di bumi Sabah ini" ucapan beliau disambut sokong oleh ribuan masyarakat yang membajiri Pekan Beaufort

Berdasarkan keluasan padang Pekan Beaufort yang sesak dan penuh. Boleh dikatakan lebih 50, 000.00 orang yang hadir.

Apa lagi yang dikatakan kerajaan zalim kepada Rakyat? Selain subsidi yang disalurkan selama ini. Ditambah lagi BR1M 1 dan kini berlangsung BR1M 2. Kerajaan tidak lupa pada golongan muda dengan menghebahkan pula BR1M ORANG MUDA. Belum lagi pemberian Bantuan Persekolahan dan Bantuan rebet telefon Bimbit.

Patah tumbuh hilang berganti. LAJIM lompat katak kerana tamak jawatannya kini. Masih ramai lagi pemimpin muda di Beaufort dan berkelibar boleh mengganti tempatnya. -ini kalilah BN Tatap manang!!!! TATAP!!!!

Malahan YAB Musa Aman mengatakan. Walaupun dirinya dilahirkan di Beaufort dan membesar di Beaufort. Sebagai warga Beaufort beliau tidak akan bertanding di Beaufort sebagai laluan kepada pemimpin yang ada di Beaufort

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu
#I♡PM

Comments

Popular Posts