SI BIADAP LEONG LUCAH JATUH HUKUM


Kalau tak hormatkan orang lain. Orang lain tak akan hormatkan kita. Kalau melucah.. tu tanda gila dan masalah mental. Belajar tinggi-tinggi tetapi tiada adab dan moral samalah tin kosong bunyi bising isi tak ada
Akhirnya si Leong yang tunjuk isyarat lucah itu telah sah dijatuhkan hukum atas perbuatan biadapnya
Baca lagi di sini....

Ada Tatu Bintang Di Dada Leong Pei Koe, Apa Maksudnya?

Wajah sebenar Leong Pei Koe yang bersalah menunjukkan isyarat lucah. Apakah ideologi Leong ini sebenarnya? Lihat tatu bintang pada dada Leong Pei Koe.

Leong Pei Koe yang telah didapati menunjukkan isyarat lucah pada Raja Permaisuri Agong ini telah ditahan polis dan dituduh di Mahkamah Majistret Balik Pulau pada jam 5.00 petang 13 Februari 2013. 

Leong Pei Koe dituduh di bawah dua pertuduhan mengikut Seksyen 294(a) KK. Pertuduhan pertama iaitu menunjukkan isyarat lucah pada kenderaan rasmi Seri Paduka Baginda Permaisuri Agong yang lalu di lapangan terbang.

Pertuduhan kedua adalah kerana menunjukkan isyarat lucah pada ACP Mohd Fakhruddin bin Abd Hamid. Leong Pei Koe selaku orang kena tuduh (OKT) mengaku bersalah atas kedua dua pertuduhan. 

Mahkamah mendapati Leong Pei Koe bersalah dan menjatuhkan hukuman satu bulan penjara dari tarikh tangkap dan denda RM6,000, sekiranya tidak membayar denda maka penjara 2 bulan. Hukuman kedua penjara 7 hari dari tarikh tangkap dan denda RM1,000, sekiranya tidak bayar denda maka penjara satu bulan. Kedua dua hukuman berjalan serentak.

Moga ini memberi pengajaran kepada seluruh rakyat Malaysia yang lain. Jagalah kesopanan dan kesusilaan kita sebagai seorang warganegara Malaysia.
Sumber:angin perubahan blog

Pu3 lantak kira pasal bentuk tatu di dada atau apa saja yang diukir pada badan mamat biadap ni. Apa yang pu3 kisah adalah perbuatan dan keceluparannya nampak sangat bencikan melayu. 

Manusia macam ini ada dalam DAP. Berlakon saja konon prihatin tetapi sebenarnya DAP ada agenda menyingkirkan melayu. Bodohnya melayu yang terus menyokong DAP. Sanggup hilang agama dan bangsa sendiri!!!!

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts