SAMBUTAN MAJLIS TAHUN BARU CINA ANWAR HAMBAR



Alahai... kasihan sungguh. Majlis makan free pun sukar perolehi pengunjung hingga membawa tetamu dari luar kawasan. KASIHAN SUNGGUH

baca lagi....

Majlis Sambutan Tahun Baru Cina PGayR Anjuran Anwar Ibrahim Di Bangsar Gagal - Hanya 1,000 Yang Hadir!


Dengan berbekalkan Bangsar kononnya sebagai kubu kuat Nurul Izzah dan lokasi yang strategik yang diadakan di sekitar Bangsar New Village, satu kawasan elit yang sentiasa tidak pernah tidur dan mempunyai pengunjung yang padat, Ketua Umum PGayR Anwar Ibrahim dan anaknya Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah telah mengadakan Sambutan Hari Raya Cina di situ. Kehadiran mereka jangkakan sebanyak 10,000 pengunjung. 

Sehingga posting ini ditulis, hanya sekitar 1,000 orang yang membanjiri sambutan perayaan berkenaan. Kebanyakan adalah daripada pengunjung luar. Buktinya sebanyak 6 buah bas sekolah kelihatan ditempah yang membawa pengunjung kebanyakannya kaum Cina dan India daripada kawasan Kampung Dato Harun. CTS kesiankan orang ramai yang hadir tidak dapat pulang walaupun hujan lebat di sebelah waktu senja. Ini berikutan mereka terpaksa menunggu bas yang ditempah itu untuk membawa nmereka pulang. 

Mungkin sudah sampai masanya Nurul Izzah berfikir empat lima kali sebelum membuat keputusan untuk mempertahankan kerusi Lembah Pantai pada PRU-13. Mungkin ini sebabnya khabar angin bertiup kuat mengatakan Anwar Ibrahim tidak akan mempertahankan kerusi Permatang Pauh untuk membiarkan anak sulungnya mendapat kerusi selamat di dalam PRU-13.

Sumber: cucu tok selampit blog

Pu3 tak hairan dah part MEMBAWA ORANG LUAR masuk program PKR ni. Di sabah. Macam itulah kegiatan mereka. Ke Tuaran kah. Ke Paparkah.. ke Beaufort kah.. pengunjung IMPORT luar kawasan sudah jadi amalan. Setakat nak pastikan gambar look ramai wal hal bukan pengundi kawasan berkenaan pun. Asyik-asyik muka sama.

HELLO Anwar bin Ibrahim. Baik berhentilah berangan. Masyarakat sudah menyampah aksi lakonan awak.

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts