ARBAIYAH DAH HALF OF CRAZY


Bermimpi diminta adakan tahlil untuk Altantuya? Apa kes Arbaiyah ni. Nak buatkan tahlil jugaker bagi yang mati bukan Islam ini? Hukum yang mana dia rasa nak pakai?

Bunyi kat twitter pagi tadi tu ... pu3 tengok.. tulisan seorang yang dah masuk tahap ketaksuban melampau. Tu yang terbawa-bawa ke mimpi tu.

Mimpi pelik macam ini lazimnya lahir dari fikiran semasa sedar. Ataupun.... Arbaiyah dah tak..... TUTTTTTttttttttt.....

Cik kak. Pu3 rasa.. elok dapatkan rawatan pakar jiwa yer. Kalau tak dirawat takut lak melarat. Kurang pula penceramah tersohor PAS kannnnnnnnnnn

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. mana ada tulis tahlil dlm tweet tu?huhu..

    ReplyDelete

Post a Comment