PAS DAH DIREJECT TAKKAN NAK TERIMA


Kasihan pula pu3 tengok jumlah kehadiran penceramah PAS ni semalam ( berdasar laporan sangkakalajari dan gambar disertakan) Mereka datang ke Sabah, mencanang konon mereka lah paling disegani dan dihormati di semenanjung. Kalau ini era zaman 60-an atau 70-an. Bolehlah tembirang bah. Sebab medium komunikasi kala itu terhad tidak seperti sekarang. Walau jauh beribu batu, sesaat dua apa yang berlaku dah boleh diperolehi.

Ini pu3 nak kongsi agar rakyat Sabah jangan ditipu apa lagi dibohongi.
Baca di bawah ni...

CERAMAH PAS HAMBAR DI PARIT BUNTAR

Apa dah jadi ni? Mana semua orang pembangkang dah pegi? Dah takde sokongan kot.
Malam tadi ada ceramah si penyamun yang bernama Dato Arif Sabri, bekas ketua penerangan UMNO Pekan Pahang di batu 7 Kuala Kurau.

Banyak perkara yang beliau perkatakan tentang keburukan UMNO dan Barisan Nasional, namun apa yang menjadi persoalan Sangkakala ialah, beliau pernah memegang jawatan selaku pegawai dalam kepimpinan UMNO bahagian dan pernah menjadi ADUN, kenapa kini baru nak dedah itu dan ini?

Dalam ceramah malam tadi juga, beliau mengatakan UMNO membohongi rakyat sejak tahun 1970, persoalan lagi, sejak tahun berapa beliau menyertai UMNO? Adakah selepas tahun 1970 atau sebelum itu?
Kalau sebelum tahun 1970 beliau menyertai UMNO, kenapa baru sekarang beliau keluar dan cerita segala galanya?

Dan kalau beliau menyertai UMNO selepas tahun 1970, kenapa beliau menyertai UMNO sekiranya beliau tahu UMNO membohongi rakyat?

Semua ini perlu disoal kepada si penyamun ini.

Atau mungkin kerana peluang beliau untuk menjadi wakil rakyat di kawasan beliau sekarang sudah tiada lagi dan sebagai mencari jalan alternatif, beliau keluar parti dan seterusnya melemparkan fitnah terhadap UMNO.
Sudah sudah le tu Dato Arif, orang dah tau bahawa anda seorang yang gagal sebagai ADUN dan itu adalah hakikat, biasanya pembangkang akan mengambil sampah sampah sebegini untuk dikitar semula, namun sampah tetap sampah, buatlah macam mana pun tetap juga ianya sebagai SAMPAH.

Sumber: sangkakalajari blog

Pssstttt.. Kalau sampah. Tak akan disimpan. Mestilah terbuang. Nak recycle pun tidak seelok sebelum menjadi sampah. Sampah akan berada dalam kawasan sampah saja. Lazimnya sampah tidak akan mengeluarkan bauan harum tau tetapi sangggggggggttttttttt busuk.

Macam tu juga pada mereka yang melompat a.k.a Katak ni. Bukan tak pernah diberi amanah. Pernah tetapi apa yang mereka lakukan kala itu. Ada ingat jalankan amanah yang diberi itukah ? Saat itu mungkin misi lain kot. Orang sebegini, memang jahat. Semasa diberi.. Fuh sembah puja. Dah tak diberi.. Mulalah canang menghina ditambahi perisa FITNAh kerana dendam tidak dipilih lagi!

Orang macam inikah nak mendabik dada jadi orang dihormati? PENIPU tetap akan JADI PENIPU selagi tak bertaubat

#1MalaysiaTolakFitnah
#PASHanyaPartiPolitik
#PKRPenipuBesar
#BNBah


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.















Comments

Popular Posts