LAHAD DATU: PUTERI 'SULU' CARI PASAL!!!!


Cehhhhhh.... ini perempua  memang caru pasal. Tak sedarkah!??? Dahler menceroboh masuk negara orang. Dah tu nak mengaku tanah orang adalah milik sendiri!!!
Baca di bawah ni...

Puteri Sulu pulak nak cari gaduh!

Dah ade Heroin pulak nak masuk campur. Tak pasal-pasal tuduh DS Najib pengganas! Muka tak malu! Dah la Puteri Palsu, tak sedar orang-orang dia tu yang pengganas!

Nama dia Jacel Kiram, anak kepada Jamalul Kiram 111 mengatakan apa yang orang-orang dia buat tak salah sebab mereka hanya datang ke Sabah untuk tinggal di Tanahair mereka sendiri. Tanahair kepala hotak dia. Dah terbukti Sultan Sulu sebenar, Sultan Bantilan Muhammad Muizzuddin II mengiktiraf Sabah sebagai sebahagian daripada Malaysia.

Kalau datang elok-elok takpe, ni datang siap bawak senjata, mortar bagai. Lepas tu bunuh Polis dengan cara sangat kejam! Sembelih macam sembelih lembu! Manusia takde akal je buat perangai macam tu.
Kerajaan kita dah bagi peluang. Balik ke tempat asal atau menyerah diri dan meletak senjata. Tapi degil nak mampus! Perangai macam lanun! Kebanyakkan penceroboh ni bukan bangsa Sulu pun tapi ntah dari puak mana ntah.

Sudah la..sedar la diri bapak awak Sultan Palsu tu dah dipergunakan. Nampak sangat bodoh bila ade pihak dari Malaysia janjikan sesuatu terus nak percaya. Kepala bana Pembangkang ni memang panjang akal. Macam-macam idea dia nak huru harakan Malaysia ni selagi dia tak jadi PM - ADA

Undi BN dapat PM aman damai 

Undi PR dapat PM huru hara


Sumber: ada kuasa blog

Ps: kes syok sendiri ni.. memang amalan arbaiyah. Dia perasan bebenor kononnya dialah paling alim dan warak. Ingatkan di dunia ni Arbaiyah seorang je yang SS ni.. upanya.. kat negara sebelah pun ada variasi Arbaiyaj juga!!!!!

Comments

  1. Bangang punya Sabun cuci berak cap Puteri.

    Referendum Sabah Sarawak yang di taja PBB jelas telah mengenepikan semua. Kalau ada tuntutan sah tentu referendum itu tidak di jalankan. Ada beratus negara akan membangkang.

    Sebab dah di bayar Anuwar, "sabun cuci berak cap puteri" masih berfikir berhempas pulas nak cari jalan campurtangan asing ke Sabah dan Malaysia. Satu yang sangat sangat di cita citakan oleh Anuwar sampai merapu.

    Ikut lagi Anuwar bangsat pencinta najis. Orang hidu gam Anuwar hidu najis. Khayalnya sama.

    Israel tu macam macam di kerjakannya rakyat Palastine. Dari segi teknikalnya adalah rakyat Israel berbangsa Arab. PBB dan negara antarabangsa buat bodoh jer dia kerjakan rakyat dia sendiri.

    Inikan pulak pengganas bersenjata masuk ke negara orang. Memang jadi lauk la. Memang lagi banyak alasan untuk kerjakan dan labelkan monyet monyet itu.

    Layankan otak Anuwar yang dalam banyak hal rancangannya gagal kerana malas berfikir. Beliau lebih suka menjadi selebriti dari jadi ahli politik tulin kerana ahli politik tulin pokok perjuangannya adalah rakyat.

    ReplyDelete
  2. Baru sat nengok kat channel net25 tv filipin (news 12.30tgh mlm) yg mengatakan kos rawatan kiram (bapanya??) Mulai sept 2012 hingga dis 2012 berjumlah 350 ribu peso ditanggung oleh pihak kebajikan filipin. Apa punya kdturunan sultan klu minta bantuan kebajikan........

    ReplyDelete

Post a Comment