LAHAD DATU: ANWAR MULUT SIAL


Semalam Arbaiyah dan Tian Batu memperlekehkan insiden  Lahad Datu dan menjadikannya bahan meng-UP-kan diri mereka dengan pertuduhan konspirasi UMNO. Anwar dengan lagaknya menuduh apa yang berlaku adalah kesalahan kerajaan Malaysia. Pu3 memang tak terkejut dengan kenyataan bapa LIWAT ini. Tetapi...

Apabila kenyataannya memperlekehkan gugurnya pejuang mempertahankan keamanan negara itu sebagai suatu PERKARA ADAT BERTUGAS. nampak sangat dia bukan manusia yang boleh disanjung apa lagi dihormati. Mulut SIALnya memperlekehkan perasaan kesedihan keluarga keluarga yang masih dalam berkabung!

Anwar langsung tak memelihara pwrasaan orang lain. Dia sememangnya PENTINGKAN DIRI dan sememNgnya memperjuangkan kedudukannya sahaja. impian menjadi perdana menteri sejak dahulu lagi.!!!

Orang Sabah! Manusia laknat ini kamu mau angkat jadi pemimpin?!. Pengikutnya si lajim kamu mau hormat? Si bumburing kamu mau sokong lagi? Dua katak ni.. memang bontot Anwar saja! Sama jenis. Mau tetap jadi bos walau kudrat dan kelayakan tidak ada!!!!

JOM TOLAK PAKATAN PEMBANGKANG
INI KALILAH!!! BN TATAP MANANG!!

Comments

  1. tidak ingin menyebalahi mama-mana pihak tetapi job description unit komando termasuk Membunuh dan Dibunuh (mereka dibayar untuk itu) satu lagi ada tak artikel daripada beliau

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts