USTAZ KAZIM KECEWA DENGAN SIKAP PAS.


Ahlan wasahlan ya ustaz. Selamat datang menjadi ahli keluarga UMNO.

Hari ini. Secara rasminya penceramah dan pendakwah bebas ini keluar PAS.

Pendakwah bebas,Ustaz Mohammad Kazim Elias hari ini memgumumkan keluar daripada Pas kerana kecewa dengan sikap parti tersebut yang menuduhnya 'barua UMNO'.

"Saya kecewa dengan Pas kerana saya disebut barua UMNO," katanya ketika ditemui di Bangunan Parlimen hari ini selepas selesai berjumpa dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Penceramah rancangan 'Kalau Dah Jodoh' di Astro Oasis ini mula mendapat perhatian kerana merupakan antara sembilan yang dilantik membarisi kepimpinan Ahli Majlis Tertinggi  UMNO.

Seharusnya PAS malu. (Kalau tahu malulah) mengaku pejuang Islam. Tetapi tidak sekalipun mengamalkan kehidupan sebagai oengikut Islam yang sebenar. Pagi petang siang malam subuh senja di media sosial sentiasa melemparkan fitnah dan tohmanahan ke atas bekas ahli PAS ini sebaik sahaja ditawarkan amanah oleh UMNO melaksanakan tanggungjawabnya sebagai anggota MT UMNO.

Seharusnya lebih ramai pengamal dakwah Islam meninggalkan PAS kerana terbukti PAS kini bukannya PAS dahulu saat ditubuhkan. Mereka musnah akhlaknya diangkat. "Mus baby' , pelakon kemalangan mat sabu dinobat. Gila glamour dipuja. Siapa lagi.. Arbaiyah lah. Tak sayang mulut dicanangkan. Bob lokman. Semua itu antara bukti. PaS  sudah tersasar dari landasan asas!!!!!!

Comments

Popular Posts