Followers

NAK JADI MANUSIA ATAU BINATANG??????

LADY memang tak boleh membaca apa dalam otak si minachi ambiga ni. Tetapi apa yang dilakukan oleh perempuan ini LADY boleh kata.. dia sememangnya manusia variasi DAJJAL yang sukakan kemusnahan! KEADILAN baginya adalah KEROSAKAN. KEADILAN baginya adalah kESONGSANGAN. KEADILAN baginya adalah PENDERITAAN orang lain.

saban kali ada berlaku rusuhan di luar negara dan mencacatkan suasana negara berkenaan. Si dajjal Ambiga ini terus bangkit semangat Dajjalnya menyalurkan NAFSU dajjal di negara. Semangat menggulingkan kerajaan melalui rusuhan jalan raya tetap diidamnya. Almaklumlah... perkara ADIL adalah sesuatu kEZALIMAN kepada JIWA KACAU nya dan NAFSU SERAKAHnya menolak semua perkara ADIL bagi fikiran MANUSIA NORMAL.

Menyokong NAFSU perempuan DAJJAL ini samalah menyokong kemusnahan dan mereka yang mengikut PERINTAH ini adalah kumpulan kuli-kuli gila yang sangat malas menggunakan otak. Hanya BINATANG sahaja yang memiliki otak tetapi tidak memiliki kelebihan menggunakannya untuk berfikir. Andai manusia MALAS berfikir.. seolah-olah mereka meletakkan diri mereka setaraf dengan BINATANG!

LADY tidak melihat himpunan 31HB ini langkah BIJAK manusia yang menuntut KEADILAN. negara sudah melaksanakan proses yang sangat adil kepada rakyat yang berkelayakan. Rakyat telah menzahirkan kebijaksanaan mereka melalui proses undi. Tetapi bagi 'mereka' yang MENGGILAI KUASA ini. Proses penzahiran terlalu SUKARA UNTUK  DIPERAKUI. Kenapa? Biar LADY beri jawapan. Penzahiran rakyat adalah ZALIM pada diri mereka. Dan siapa mereka yang dimaksudkan itu. Ianya tidak lain tidak bukan Ambiga bersama keldai-keldainya (kasihan keldai ini. Hanya haiwan ini sahaja sesuai dijadikan contoh yang sangat sesuai)

Apapun.... LADY tahu.. masih ramai manusia di negara ini sangat mencintai anugerah Allah iaitu AKAL FIKIRAN. Disebabkan kebijaksanaan ini himpunan jalan raya sebelum ini GAGAL memusnahkan keamanan negara. Hanya mereka yang sanggup menjadi KELDAI sahaja menyertai himpunan itu!!!!

LADY berharap. Sempena menjelangnya tahun baru 2014 kelak. Buku dairy pun baru. Usiapun baru. Janganlah jadi manusia mental statik ( kepada manusia yang sukakan Ambiga) bukalah diary baru anda dengan berazam menjadi manusia yang suka berfikir sebelum bertindak. Mana-mana agama di dunia ini. Mana-mana kepercayaan di dunia ini tidak meminta manusia berlakuan sepertu binatang yang hanya ikut nafsu kerana berkehendak Kuasa kecuali YAHUDI. Adakah anda yang mengaku sebagai hamba Allah memperakui YAHUDI itu anutanmu????? Lu fikirlah sendiri kepada individi-individu yang kononnya mengaku PEJUANG ALLAH (PAS dan ARBAIYAH)!!!!

Kalau tak sayang orang lain semasa rusuhan jalan raya itu. Fikirkan  diri sendiri. Ikut hati membawa mati. Ikut nafsu jadi hantu. Ikut rasa orang lain menderita! Nak berkuasa.. faktor mengutamakan hak orang lebih tinggi peratusannya dari memperjuangkan nafsu diri! So lu fikirlah !

PS: Cuti pada zahir LADY tak bermakna CUTI pada tanggungjawab diri.

Sumber gambar : puteri UMNO Malaysia

No comments:

Post a Comment