Tahniah! Peliwat bebas! INSTITUSI KEHAKIMAN TERBUKTI BEBAS dari KONGKONGAN PEMERINTAH

Berita : High Court finds Opposition leader Anwar Ibrahim not guilty of sodomising his former aide Mohd Saiful Bukhari Azlan
pengumuman di telivesyen PEMBEBASAN Anwar

Mahkamah memutuskan bahawa sample dari saiful tidak boleh diterima sebagai bahan bukti mengukuhkan pertuduhan tersebut. Permohonan fail rayuan boleh dibuka selepas ini.

Mahkamah telah lakukan keputusan seadilnya. Pu3 melihat ia keputusan seadilnya dan menoktahkan bahawa tiada penglibatan kuasa kerajaan BN ke atas kehakiman malaysia. Seperti mana yang dituduh oleh pakatan sebelum ini. Walaupun sebelum ini, kerajaan BN telah mengumumkan bahawa institusi kehakiman adalah institusi bebas dari kongkongan pemerintah, tetapi ditolak. Kini terbukti bahawa tuduhan mereka TIDAK BENAR.

Kebebasan anwar bukan atas dasar fitnah. Tetapi pembuktian yang tidak digunapakai. Tetapi harus diingat semula hujah karpal " perlakuan atas suka sama suka" jelas menunjukkan bahawa Anwar sememangnya melakukan LIWAT. Jelasnya Anwar adalah seorang PELIWAT. Tak percaya? Tanya pada karpal semula ya.

sorakan penyokong Anwar (sumber: sahabat cyber)

Comments

Popular Posts