SEORANG BERJAWATAN BN TETAPI SOKONG......

Pu3 jadikan ia sebagai cerita kedai kopi. Dia bukan muda. Dah sangat matang sepatutnya mengajar pu3 berjuang lebih jujur dalam politik. Pu3 ,mengkaguminya kerana dia seorang kepimpinan lama dan statusnya adalah perempuan. Kagum je bukan mengikutinya. kerana pu3 ada prinsip sendiri
rumah terbuka GONG XI FA CAI. perhatikan wajah siapa yang hadir ini. terkejut? pu3 lagi terkejut!

Malam ini.. Pu3 dihadiahkan sekeping gambar. Wajahnya bersama 2 pemimpin SAPP dan UBF. Kumpulan PEMBANGKANG dalam satu majlis. Mungkin semalam, mungkin hari ini...
Kenapa? Hadir sebagai rakan? Tak boleh lakukan kunjungan di rumah sahaja? Kenapa harus hadir sambutan terbuka sehingga dikatakan memberi sokongan ke atas perjuangan kedua pemimpin pembangkang itu?

ini individu kedua kepimpinan yang berjawatan tetapi menghadiri majlis yang dianjurkan oleh pembangkang. dua perayaan berbeza tetapi dalam tempoh sebulan sahaja. banyak yang pu3 fikirkan dengan tindakannya kali ini. Pu3 tak akan cerita tindakannya sebelum ini. tetpi tindaknnya kali ini sememangnya pu3 persoalkan kenapa.? ada sesiapa boleh tampil memberi penjelasan ? tinggalkan sahaja dalam ruangan komen.

Korang fikirkannyalah.. Nilai.. Ada rakan FB kata. "The Rejected group"... Fikirkannya..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. cantik jam dindingmu...

    ReplyDelete
  2. Jangan begitu cepat melatah.. Ketua Menteri Pulau Pinang juga selalu dilihat bersama dalam Majlis BN terutama melibatkan DS Najib. Malah secara terbuka juga. Jadikan kepimpinan untuk dinikmati untuk semua. Contohi PM yang sering mengunjungi kubu-kubu kuat pembangkang untuk mendengar dan menawan.

    PJ

    ReplyDelete
  3. Melatahker mempersoalkannya. Klu PM dtg ke kubu pembangkang pu3 tk kisah, sbb tahu kesetiaannya ke atas parti. Ketua menteri penang @ nik aziz kelihatan dlm majlis BN @ majls kerajaan ? Kena beza tau heheheh.. PJ kenal diaker? Klu kenal sila tanya kenapa dia ada di sana. N then lps ni bgler jwpan tu. Tq. Don't worry pu3 bukan jenis melatah tp suka nak tau

    ReplyDelete
  4. Luuu sudah salah. lu memang sudah salah. Ini tulisan manyak siak..
    -ini cuma satu majlis sambutan,
    - Lu gaduh lu kecoh-kecoh apesal??..

    ReplyDelete
  5. Hai si perasan konon mau tulis mcm tulisan org cina. Pu3 bukan tak tau awak tu bukan cina pun. Saja nk gempak. Hehehe pu3 tulis nk jejak kebenaran. Awak mengamuk apa pasl? Pu3 tk gaduhpun, tp awk pula kecoh. Pesanan pu3, jujurlah kalau nk berdebat. Tinggalkan identiti awak seblm nk ngamuk. Dia dtg , pu3 pertikaikan, awk pula ngamuk apa pasal?

    Tq sipengecut heheheh

    ReplyDelete

Post a Comment