GOOD CHOICE DTK DR HASSAN!! TAKBIR!!!

Dr Hasan Ali tubuh NGO dinamakan Jati bagi teruskan agendanya perjuang agama Islam, hak orang Melayu & raja2 Melayu; Tak sertai mana-mana parti

Keputusan yang terbaik jika meletakkan perjuangan Agama islam, hak orang Melayu dan raja2 melayu tanpa memeritkan mana2 parti politik yang lain.
Menutup tuduhan konon UMNO terlibat dalam perancangannya. Pu3 kata, pu3 tabik kat dtk dr Hassan dengan tindakannya ini. Andai dtk Dr hassan Ali menyertai mana2 parti selepas disingkirkan oleh PAS, pu3 boleh meragui keikhlasannya mengotakan kata2nya yang memperjuangkan islam tersebut. Tetapi lebih kepada kepentingan politiknya yg jatuh merundum selepas kalah dalam pemilihan PAS yang lepas.

So dengan ini, pu3 menarik balik pandangan pu3 yang ragu ke atas mantan kepimpinan PAS ini walau tidak membuang tulisan pu3 yang sebelumnya. Bukan mengkritik lebih tetapi sebagai pandangan pu3 yang memeng ragu dengan kata-kata bekas kumpulan penentang UMNO terutamanya dan Barisan nasional amnya. Sebab pu3 ni pure @ asli UMNO. Tak masuk parti politik lain sebelum masuk UMNO.

Setia pu3 kepada Parti UMNO bukan individu dalam parti kerana kepimpinan silih berganti, datang dan pergi, setiap musim beralih. Tetapi parti tetap berada atas kedudukan yang sama.

TAKBIR!!

Comments

Popular Posts