APA DAH JADI NI?

Apa dah jadi ni, semenjak keberanian AMBIGA memperjuangkan program SEKSUALITI MERDEKA, dah makin ramai GAY menonjolkan diri. Kalau dahulu sembunyi-sembunyi sahaja sebab tak sesuai jadi public figure. Masih ada BESAR MALUnya. Kini dah Berani tunjukkan aksi! Ya Rabbi!
siapa dia? lelaki atau perempuan

semalam tengah bosan layan cover akaun FB yang ada dayus kacau try HACK.. Pu3 teringat pula.. Ada lagi majalah pu3 yang belum sempat pu3 keluarkan dari pembalut plastik! Alahai bznya pu3 upanya. Majalah keluaran disember 2011 lak tu!

Belek punya belek.. Mata pu3 terpaku pada muka surat berikutnya.. UIKKS?!!! Mata pu3 salah tengok ker? Kenapa model pakaian ni nampak pelik je? Macam ada tak kena di mata pu3... Model ya bukan pakaian yang disarung ke tubuhnya. So korang tengoklah sendiri.. Sama ada betul atau tidak mata pu3 dengan mata korang.
possing seperti ada yang tak kena. pandang wajahnya

apapun mimik wajah ditunjukkan tak nampak yng dia seorang ori


oppppssss... kejanggalan semakin jelas
Nama? Pu3 tak maulah letak sape namanya, sebab kebanyakan modeling ni tak pakai pun nama sebenar mereka. Dah dunia penuh glamour, namapun kebanyakannya dah bertukar mngikut kehendak dunia peragaan ni.

pandang wajahnya.. bukankah wajah itu bukan milik perempuan!


tolonglah.. walau kulit memang halus tapi.....


Pu3 sedihlah, kenapa model ini pula digunakan untuk memperagakan pakaian ni? Pu3 tak kisahlah jika bidang persolekan dan masakan dikuasai kaum ADAM. Tapi takkan pakaian untuk perempuan nak disarung pula ke tubuh bukan perempuan? Tak cukupkan modeling perempuan tulin digunakan untuk pakaian khas perempuan?

korang fikirkanlah.. nilai andai mata pu3 bermasalah

Wahai editor majalah yang boleh release beberapa muka surat gambar model ini. Awak seorang perempuan. Majalah inipun majalah perempuan walau ada kandungannya untuk lelaki juga. Adakah majalah ini memberi pengikhtirafan pada mereka yang sebaliknya? Pu3 tak kisah wujud lelaki keperempuanan ini, mereka nak cuba pakai baju perempuan, dipersilakan. Tapi tak perlulah ditonjolkan sokongan unutk siaran bulanan. Nak sangat kejar keuntungan bulanan kah.

Pu3 belum ambil lagi tempahan pu3 keluaran bulan januari ini kat kedai. Andai ada lagi ruang majalah ini, model seumpama ini. Pu3 tak teragak2 dedahkan nama majalah ini kepada kekwn pu3.
Sesiapa yang suka membeli majalah, korang beleklah majalah bulanan bulan disember. Mungkin korang salah seorang pelanggan majalah ini.

ps: bayangkan andai PR jadi pemerintah .. agaknyanya bagaiman sambutan dari GAY ni ya? jangan lupa pu3 tak tabur fitnah. tanya karpal Singh dia yang wakil Anwar dalam hujahan penggulungan "SUKA SAMA SUKA" bermaksud sudah sah berlaku perbuatan LIWAT. Tak payahlah Anwar melalak dalam twitternya kata kerajaan BN tak sudah2 tabur fitnah ke atasnya. INI BENAR-BENAR2 BERLAKU. LIWAT MEMANG BERLAKU ANTARA ANWAR DAN SAIFUL.

Comments