TAKTIK MACAM SAMA JE? RACUN? CREATE ISU UNTUK PROVOK LAGILAH TU!

fight for justice.!!!!!!!!!
semakin dekat sehari sahaja lagi, bijak lagi orang-orang kuat ANWAR keluarkan isu. kali ini? tuduhan berat sungguh! fight for justice! mereka buat hal lagi!

Cubaan bunuh DS Wan Azizah di P Pinang? Fayyad pengawal peribadi terkena dlm cubaan meracun dirawat di Hospital Sbrg Jaya, dia di dalam keadaan kritikal.????? Tuduhan konon pihak BN lakukan? Cerita ini disebarkan oleh cyber pakatan!
pengawal wan azizah fayyad yang terlantar akibat suntikan morfin (sumber: malay delema)

Disuntik semasa ceramah? Eh disuntik semasa disalam? Terasa dicucuk? Ish? Mcm mana blh kritikal mcm tu ya? Sooooo expresss penyuntik tu ya. Lepas tu pu3 menjenguk pula blog dr novandri. Baca komennya:
menyebarkan cerita diracun (sumber : badutrakyat blog)

"Sebagai doktor perubatan, MiM tergelak besar apabila membaca twitter di atas. Si penulis itu sudah pasti tolol dalam perubatan kerana morfin tidak boleh dimasukkan ke dalam badan hanya sekadar 'terasa dicucuk jarum' sahaja!

Picagari diperlukan dan jika sampai nazak, ianya bermakna dose morfin yang digunakan tinggi.
Dan sepanjang pengalaman MiM sebagai doktor perubatan, tempoh untuk cucuk dan menekan tombol picagari (intramuscular IM injection) sehingga habis cecair (1 cc) di dalam picagari itu akan mengambil masa lebih kurang 5-8 saat!

Hanya jika Fayyad merelakan diri beliau disuntik sahaja maka proses menyuntik segala cecair di dalam picagari itu akan dapat dilakukan dan sudah tentu amat mustahil ketika bersesak di depan orang ramai!

Manakala, tempoh kehadiran morfin di dalam plasma darah adalah kira-kira 20 minit. Maka, segala simptom morfin tidak mungkin akan berlaku secara tiba-tiba!"(http://networkedblogs.com/sspCk)

Pu3 dpt maklumat nipun dr sahabat blog badutrakyat (http://badutrakyat.blogspot.com) gambar pula dari man laksa @ dilema malay.

Semasa menerima berita ini, fikiran pu3 berputar kembali kepada laporan tuduhan Anwar konon telah disuntik racun arsenik semasa ditahan dan disoalsiasat kes seksualnya dulu.
Sebenarnya pu3 terhidu sesuatu yang jahat. Mereka sengaja melakukannya dengan tujuan mengalihkan perhatian ke atas kes Anwar kini dan menagih simpati dan menyala kemarahan penyokong pakatan. Ini lah politik empayar anwar. Menghalalkan cara

Pu3 bersimpati pada fayyad yang menjadi mangsa atau dimangsakan. Mana2 jelah kan, pu3 tak dapat nk beri kepastian, hanya dia dan si pelaku sahaja yang tahu. Tetapi jangan lupa, Allah swt Maha MENGETAHUI kebenarannya!!!!

tuduhan suntikan di tapak tangan (sumber : blog badutrakyat)

Comments

Popular Posts