PENDEDAHAN PIBG ADA PIHAK MENGAJAR PELAJAR GAYA HIDUP SEKS BEBAS!!!!! OMG

budaya LBGT yang mulai mendapat tempat?! angkara siapa?
Terkejut? Ia bukan unsur fitnah tetapi kenyataan dan perkara sedang berlaku.! Ada pihak mempunyai kepentingan menjadi penaja pesta seks bebas di kalangan pelajar-pelajar di sekitar Lembah Kelang selangor!

Sebenarnya ia bukan perkara terbaharu, sedang dalam penyebaran. Menurut info yang pu3 terima, ada pihak yang menaja pesta dengan menawarkan tempat, minuman keras percuma, penggunaan pil khayal serta perlakuan seks bebas yang bertukar-tukar pasangan.agi teruk apabila pelajar-pelajar yang terlibat tidak pulang untuk beberapa hari! Pihak penaja bertindak samseng dengan beraninya mengugut ibubapa yang enggan membenarkan anak mereka bermalam di luar rumah. Fuhhhhh!
tak taulah mana idea depa dapat ni. kepala ditutup tapi lengan dan kaki ditayangkan. (sumber:FB)

Menurut info, situasi ini sangat merisaukan para ibubapa. Memikirkan kehancuran masa depan anak-anak mereka yang terdedah dan berhadapan dengan ajakan serta hasutan pihak penaja seks bebas. Ia juga boleh merosakkan sistem kekeluargaan. Pihak ini dikatakan memberi pelbagai alasan secara jelas dan terang untuk mengubah persepsi anak-anak mereka bahawa seksualiti merdeka mendatangkan kebaikan. Antara alasan mereka berikan :
bertentang dengan adab sopan budaya kita. inikah yang  kita perlu benarkn? maaflah cik adik. gambar ni korang dah post kat facebook untuk dilihat, pu3 ambikutuk kongsikan juga ya. jangan marah. bukan skodeng tau!!!!! (sumber : FB)

"... Seksualiti merdeka memberi ruang komuniti kepada mereka" apalagi AMBIGA menyatakan " jika Malaysia hendak dihormati sebagai negara demokrasi maka ia hendaklah berhenti mengganggu kumpulan LBGT (lesbian, Bisexsual, Gay dan transexsual)- ceh Ambiga  ni seola-olah dia ni tukang raml je. dia ni siapa sebenarnya? pandai2 nak putar belit macam ular.

Seandainya ancaman besar ini tidak dimusnahkan, ia juga memberi ancaman terhadap sistem kekeluargaan masa hadapan. Negara sendiri akan terlibat sama kerana sesebuah negara tidak akan wujud tanpa adanya masyarakat. Masyarakat bermoral tinggi akan menjadi imej negara beridentiti mulia.

Pu3 menyeru, adakah kita terlalu mementingkan diri sendiri hingga sanggup menutup mata dan berpeluk tubuh membiarkan keadaan ini. Membiarkan kerosakan nilai-nilai kekeluargaan yang memegang akhlak dan moral tinggi selaras dengan pegangan spiritual yang selama ini dipraktikkan? Mendedahkan generasi dengan kerosakan hubungan perkahwinan, mengundang jangkitan HIV/AIDS serta penyimpangan pegangan kepercayaan agama? Tepuk dada tanya hati dan minda. Pu3 dah kata, kekwn bagaimana?

Pu3 nak ucapkan tahniah kepada JMM (pertubuhan Jaringan Melayu malaysia) berjuang dan berusaha memberi kesedaran tetang perkara ini yang mungkin dianggap remeh oleh sesetengah pihak. Walaupun impaknya sangat besar. Sepatutnya perjuangan ini WAJIB diikuti oleh pertubuhan2, persatuan2 lain.

LGBT dan Seks Bebas adalah ancaman Negara.

Comments

  1. hi. boleh saya bertanya, siapakah "pihak yang menaja pesta dengan menawarkan tempat, minuman keras percuma, penggunaan pil khayal serta perlakuan seks bebas yang bertukar-tukar pasangan.agi teruk apabila pelajar-pelajar yang terlibat tidak pulang untuk beberapa hari! Pihak penaja bertindak samseng dengan beraninya mengugut ibubapa yang enggan membenarkan anak mereka bermalam di luar rumah. Fuhhhhh!" ini? Kerana saya lihat banyak blog, dan juga komentari mengatakan 'ada pihak' tetapi tidak pula menjumpai sumber / bukti / nama 'phak' yang berbuat demikian. terima kasih

    ReplyDelete

Post a Comment