BRAVO DTK SHARIZAt, TINDAKAN BIJAK!

Datuk Sharizat Abd Jalil yang bercuti 3 minggu
Apabila diumumkan Menteri Pembangunan Wanita dan keluarga akan bercuti selama 3 minggu bagi memberi laluan SPRM melakukan siasatan sama ada beliau ada hubung kait dengan isu NFC merupakan 1 tindakan yang bijak.

Tak kisahlah apa ulasan orang pakatan yang kutuk macam2, kata cuti masuk kuburlah. Jangan dipedulikan. Mereka terkena RENJATAN sekali lagilah tu selepas keputusan PEMBEBASAN Anwar yang jelasnya semua termasuk anwar sendiri 99.9% confident giler masuk penjara. Hahahahahha.. Sekarang ni pakatan dah tak ada isu nak balun apa. Nak berjuang untuk big bos yang konon dianiaya. Dah freedom pun. Kira tengah hambar

Selain pengumuman cuti itu, semua aset NFC juga DIBEKUKAN. Dan pengawasan dilakukan ke atas perbadanan tersebut yang dilakukan sendiri oleh YAB TPM dan Menteri Pertanian. Habis cerita. Dah tak ada nak kata datuk sharizat macam2, dia dah jelas menunjukkan rasa tanggungjawabnya dengan bertindak mengambil cuti. Tindakan berani. Pu3 tabik kat ketua wanita UMNO Malaysia ini.

tindakan ini pasti ada pihak tak akan lakukannya  heheheh sendiri mau ingatlah yer

Comments