ANWAR Vs FITNAH LIWAT??? Tanya KARPAL SINGH! FITNAHKAH? SUKASAMASUKA ?

padai2lah korang tafsir kenapa mimik muka begini (sumber: sahabat cyber)
Pu3 membaca satu blog menggelar TENTERA SEMUT. Tak nk link alamatnya. Mau, cari sendiri. Tapi pu3 nak petik 1 kata-kata Anwar sebaik sahaja dia menerima keputusan di luar mahkamahlah kot. ( Dalam mahkamah xder bunyi!)

 "Malah keterangan forensik dan DNA yang dikemukakan pihak pendakwaan turut dipertikaikan kesahihannya," katanya.

Anwar berkata, beliau tidak berhasrat menyingkap permasalahan lalu atau memberikan sebarang tafsiran mengapa penghakiman mengejutkan ini berlaku.

"Walau bagaimanapun, saya bersyukur ke hadrat Allah Azzawajalla kerana saya bebas dari fitnah jahat sedemikian," katanya lagi."

Pu3 nak ulang ayat ".... Bebas dari fitnah jahat..." anwar difitnahkah melakukan LIWAT ke atas Saiful? Pengakuan pertama semasa menghadapi pertuduhan. Anwar mengatakan tidak bersalah dan itu fitnah. Tetapi semasa penggulungan. Satu pengakuan telah dihujahkan oleh Karpal Singh yang jelas mewakili Anwar. Perlakuan atas dasar SUKA SAMA SUKA. Adakah hujah penggulungan peguambela Anwar itu juga fitnah? Kenapa Anwar tidak membuat penafian mengatakan KARPAL SINGH telah menfitnahnyanya di mahkamah ?

Anwar? Sila jadi jantan berani tampil fail saman kepada karpal singh kerana melakukan FITNAH LIWAT ke atas dirinya di mahkamah. Don't worry. Saksi ramai woooo.. Semua yg berada di dalam mahkamah semasa perbicaraan berlangsung termasuk Hakim sekali.

Ada berani?????????

Comments

Popular Posts