KENAPA ANWAR KECUT NAK SAMAN THE ECONOMIST!!

bebas rakyat pula dah? bila lak bebas akal korang ni Pakatan?
pu3 dok fikir, apasal Anwar tak melatah apatah lagi melenting walau dikutuk habis oleh penulis dalam majalah THE ECONOMIST! Nak tahu kenapa?

1. Majalah-majalah antarabangsa, The Forbes, The Economist & The Times adalah milik rangkaian Zionist dalam pembentukan masa depan dunia. Zionist ada pemerintah halimunan dunia, mana2 kepimpinan yang ditaja akan menjadi boneka mereka .

2. Kenyataan The Economist ke atas Anwar ialah 'signal' rangkaian Zion mula tidak yakin dgn Anwar lagi. (Anwar tengah kalut, tu yang sibuk mengatur kempen tour lagi tu. GABRAH dah tu!!!

3. Bila Anwar terlepas 901, maka pelaburan propoganda mereka musnah.100 ribu beb konon nk kumpul! Sekali kumpul 4.5k je. Dh tu 3 bom je sempat meletup. Kalau polis yang kena tak pe, dengar2 5 orang cedera tu semua penyokong Anwar!

4.jika Anwar saman The Economist, jika tidak terlerai setidak-tidaknya hubungan Anwar-Zionist sudah mula bergoncang. Anwar manalah nak hancurkan jalinan kuat itu.!! Parah nak cari penaja kukuh macam tu!

5. Kan zionist tu penaja utama Anwar. Dh renggang mesti berlaku sekatan kemasukan bantuan kewangan asing bagi membiayai program Anwar utk timbulkan huru-hara di Malaysia. Dengan tiada tajaan itu, bagaimana Anwar nak berjuang menjejakkan kakinya ke putraJaya sebagai PERDANA MENTERI MALAYSiA!

BETULKAN ANWAR teori pu3 ni. Kalau tak betul sila nafikannya! Dan teruskan perjuangan membetulkan keadaan dengan menghantar surat SAMAN kepada majalah THE ECONOMIST. Jangan saman malu sikit-sikit tau. Kasih banyakkkkkkkk! Kan tu majalah antarabangsa! ANWAR ADA BERANI????

Comments