Followers

ANWAR BOLEH BERSUMPAH UPANYA!!

Lama dah pu3 perhatikan. Sejak cerita terbocor seks luar biasa pakcik ni. Dicabar macam mana pun.. pakcik ni tak pernah nak mengaku apa lagi nak tunjuk kejantanannya sebagai orang yang berada di pihak benar.. iaitu bersumpah mengaku tidak melakukan perkara sedemikian. Iaitu LIWAT.

Pu3 bukan fitnah tau. Ini kenyataan yang diperakui sendiri oleh peguam Anwar dalam perbicaraan kes liwat sebelum ini. Berlaku perlakuan "suka sama suka" antara Anwar dan Saiful. Untuk membuktikan bahawa perlakuan Anwar ke atas Saiful bukan perlakuan dipaksa. Anwar tidak pernah pula menafikan kenyataan karpal singh. Andai peguamnya itu berdusta sudah pasti pakcik tu kata "ITU SATU FITNAH. INI SUDAH PASTI KONSPIRASI UMNO NAK MENJATUHKAN SAYA!!"

Bagai nak rak si pakcik ni dicabar okeh semua pihak agar membuat sumpah laknat mahupun membuat penafian bahawa sesungguhnya dia tidak melakukan perlakuan sedemikian.

Selain itu. Setiap kali bacaan ikrar dalam konvensyen mahupun persidangan PKR.. pu3 melihat dia tidak mengangkat tangan semasa bacaa dibuat. Agaknya selain alahan bersumpah dia ada masalah alahan mengangkat tangan semasa menyatakan sesuatu sebagai penerimaan. (Kan Anwar terkenal mempunyai pelbagai penyakit express yang tidak dimiliki oleh manusia yang lain. Bagaimana se express penyakit itu menyerang sekilat masa juga penyakit itu ghaib)

Pada 24hb jun 2013. Pu3 sungguh terkejut apabila si pakcik ni boleh pula mengangkat tangan semasa mengangkat sumpah sebagai seorang ahli dewan rakyat! Eh? Lor.. dah hilangker penyakit alahan sumpah dia ni?

Pada pandangan pu3.. anwar ni.. bukan berpenyakit pun. Sakit jiwa saja ada. Sakit-sakit lain wujud hasil dari penyakit jiwa dia. Tapi lagi sakit jiwa para penyokong yang sanggup diperbodohkan!

No comments:

Post a Comment