LAJIM NAK JAWAB APA BILA ANAK SABAH BERSUARA

keratan akhbar Daily Ekspress- 24/11/2015


Dari sumber yang LADY perolehi, pagi ini berlaku himpunan aman anak2 Sabah yang menzahirkan ketidakpuasan mereka dengan tindakan Nurul izzah 'BERTEMBUNG MESRA POSE PLACRAD RELEASE ANWAR' Dengan Jacel Kiram. Himpunan ini dibuat di luar Dewan Undangan Negeri Sabah.

Rasa-rasanya.. adakah tindakan ni berlaku akibat kenyataan dibuat oleh Lajim (24/11/2015- Daily Ekspress) ????? Cetusan kemarahan dan mereka tunjukkan hari ini memandangkan hari ni masih berlangsung sidang Dewan Undangan negeri Sabah.




Harap-haraplah pakcik tu tengok poster2 yang ditayang oleh anak-anak Sabah ini. Biar dia sedar sikit! Dah tua tapi akal tak pernah dewasa. Copy saja ayat si lateefa toya. Dia tak ada perasaan sensitiviti sebagai anak Sabah.!!! Dengar2 dia dah dpt MASTER.. xtaulah bidang apa.. tapi... akal dia tak menampakkan level akademik tahap MASTER a.k.a Sarjana itu!! Kekal boleh dipijak dan dipirik2 oleh penipu besar Nurul Izzah anak si peliwat!!




Bukan LADY sokong himpunan jalanan tetapi LADY sokong tindakan berani mereka tampil tunjukkan betapa mereka terluka dengan tindakan Nurul Izzah boleh BERPOSE MESRA dengan Jacel Kiram. Juru cakap penceroboh suluk!!!selepas itu minta maaf konon tidak kenal siapa si jacel!! Klu xkenal kenapa siap ajak buat pose RELEASE ANWAR????? kalau dia sekadar org biasa bertembung lalu, banyaknya masa Nurul izzah di luar negara sedangkan tanggungjawab dia menjaga kawasan lebih wajib!! Ok LADY stop soal jaga kawasan. Itu cerita lain. Bukan salah nurul izzahpun.. pengundi Lembah Pantai yang suka bebenaor anak anwar tu!!


Wahai penyangak2 di media sosial. Gambar2 ini bukan gambar orang luar ya. Tetapi anak tempatan yang terluka perasaan mereka dengan tindakan si nurul Izzah. Si lajim.perlu tahu tentang ini. Setakat ini dia sajalah orang besar pihak sebelah dengan kebodohan tahap gaban menunjukkan dia kononnya setia menyokong Naib presiden PKR ini!! (Ada udang sebalik mee nampaknya!!)


Setakat ini menurut maklumat yang LADY terima. Keadaan masih terkawal. Ala.. tengok wajah2 pesertapun tak nampak samsengnya mereka.. comfirm aman punya!!! Dalam dewan pula keadaan juga terkawal.. persidangan sedang berlangsung

Comments

Popular Posts