APA HAK SABAH DI MINDA LAJIM????

Terkejut LADY bila baca kenyataan Lajim di surat khabar hari ini. Kenapa dia mau pertahankan si nurul izzah berjumpa si jacel kiram???,  dia ni siapa sebenarnya??? Dia sudah menolak rasa keSABAHAan? Dia sudah lupa Tragedi Tandou yang merupakan SEJARAH BERDARAH di negeri Sabah ini!!! SUDAH lupakah dia????? Tragedi berdarah itu bukan sahaja melibatkan negeri Sabah tetapi pencerobohan atas kedaulatan Malaysia!!

Senang-senang dia boleh pertahankan tindakan si nurul izzah!!!!!! Adakah kerana gilakan jawatan dan berusaha bermati-matian untuk pertahankannya, Lajim terlupa asal usulnya??? Sudah lupa sensitiviti rakyat Sabah atas tragedi itu????? Tanah kubur pejuang belum lagi mampat tanahnya!!! Air mata keluarga yang ditinggal belum hilang bekasnya!! Dia boleh bersekutu menyokong tindakan Nurul izzah bertemu Jacel Kiram???!!! Ini bukan sahaja 'bullshit' untuk Lajim!! Laknat ke atas dia!!!+

Walau keluarga LADY tidak terlibat di sana.. tetapi sebagai anak jati Sabah dan warga Malaysia. Pencerobohan itu merobek hati LADY. Betapa mereka itu tidak menghormati negara Malaysia dan bumi Sabah!! Diberi tumpang berteduh mereka beragenda rampas kasar pula!!!

Ini bukan FITNAH yang direka oleh LADY. Ini kenyataan Lajim sendiri dan dipaparkan dalam akbar!!!!!!

Comments

Popular Posts