SUKAN EXTREM JUGA ADA DI HIMPUNAN JUTAAN BELIA 2012. JOM JOIN!

PEWARIS ANAK BANGSA

 Tak sabar menanti tiba 23hb-27hb mei 2012. Himpunan Jutaan Belia 2012 akan berlangsung di Putrajaya menghimpunkan seluruh belia-beliawanis seluruh negara. kita sebagai warga belia boleh turut serta. Apa lagi pelbagai aktiviti akan dapat kita sertai sepanjang acara berlangsung. tunggu apa lagi! JOM




Kepada peminat-peminat Extreme Game Bike, jangan lepaskan peluang tunjukkan bakat korang di Pertandingan Basikal Lasak Ekstream di Himpunan Jutaan Belia Putrajaya 2012 pada 23-27 Mei 2012 ini. Pelbagai hadiah yang menarik dan lumayan menanti korang...Datanglah beramai-ramai!!!



Kepada peminat-peminat gadget tu, inilah masa korang datang tengok gadget-gadget yang terbaru dengan harga yang cukup murah dan berpatutan. Diskaun yang hebat menanti korang. Di gadget world korang boleh dapat peralatan elektronik, PC, gadget, karnival foto cun (Photo World), barangan gadget secara lelong bermula dari RM1, pertandingan Fastest Texting Competition dan banyak lagi. Datanglah beramai-ramai ke Himpunan Jutaan Belia Putrajaya 2012 pada 23-27 Mei 2012.

Maklumat lanjut boleh ke Facebook HBN 2012 atau layari website HBN :



Comments

Popular Posts