BERSIH 4.0? NAK BUAT ONAR LAGI?!

Betulker akan ada BERSIH 4.0? Tgok banner kat FB. Berish akan diadakan berterusan selagi BN masih memerintah Malaysia. Wow! Sebenarnya BERSIH ni untuk SPR atau lawan BN. Kalau nak lawan BN. Himpunan bukan cara yang bijak. Nampak kemaruknya nak berkuasa dengan keganasan!

PAS menyokong? Untuk apa? Kata lagi UMNO tak perjuangkan Islam? PAS perjuangkan Islamker?

PKR menyokong? Untuk apa ya? Kata kerajaan tidak adil? PKR perjuangkan keadilanker atau memperjuangkan bawa nurul izzah semata?

DAP menyokong? Untuk apa ya? Kata UMNO rasis atau perkauman. DAP adilker pada kaum lain? Asyik memperkudakan je bangsa lain untuk kepentingan mereka.

Ambiga menyokong? Mestilah menyokong sebab dia pencetus , selagi LGBT tak dapat pengikhtirafan dari undang-undang. Dia tak akan berhenti mengotorkan negara.

Majlis peguam negara menyokong? Mestilah sebab depa sah kata polis sangat kejam kepada orang awam. Bolehlah claim dapat ramai pelanggan untuk pembelaan. Kang tak ada kemasukan. Tutup perniagaan!

Do something before to late. Laknat negara ni, selagi mereka tak dihentikan. Sentiasa akan membuat onar! Nanah , kalau tak dihapus, akan membusuk. Menyebabkan penyakit lain. Rakyat yang tak terlibat juga akan sengsara.

Masa untuk GEMPUR mereka!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts