PELAJAR BODOH MEKAH BERSIH LARI PECUT, PEMUDA PAS BERSEMBUNYI KECUT!

PEWARIS ANAK BANGSA
Pu3 ada perolehi gambar kebodohan pelajar di Madinah  yang melakukan demontrasi di hadapan Masjid Madinah dengan menyarungkan baju BERSIH 3.0. Masyallah! kenapa mereka mengotorkan kesucian kawasan tersebut dengan kebodohan pengaruh orang yang kafir ni? 

lagi bodoh ketua Pemuda PAS menjawab komen tindakan pelajar bodoh di mekah. Nampak sangat kebebalannya. maaflah pu3 untuk mereka jenis-jenis macam ni laser sikit . sebab tak ada perkataan yang terbaik untuk mereka selain perkataan menunjukkan tindakn mereka sebenar. Tengok apa kata si nasarudin 

Jawapan terbodoh pemuda PAS tentang demo BERSIH di Mekah


"Cubaan atau mengadakan tunjuk perasaan atau demonstrasi di Makkah dianggap sebagai bughah kepada Kerajaan Arab Saudi. Sekalipun yang melakukannya adalah rakyat negara asing tetapi apabila berada di Makkah, mereka akan dianggap sebagai 'tetamu yang dilindungi'.
Tetamu itu bagaimanapun tidak akan terlepas dari undang-undang bughah yang merupakan salah satu dari hukuman yang terdapat dalam hudud. Pesalah bughah biasanya dipancung. Tiada sebarang alasan yang boleh diberikan termasuklah tunjuk perasaan yang diadakan bukan untuk Kerajaan Saudi sebaliknya untuk kerajaan negara masing-masing. Sebaliknya Arab Saudi akan menjatuhkan hukuman yang sama kepada warga asing yang melakukan demonstrasi di Makkah atau mana-mana bahagian di negara tersebut atas nama bughah..." - Flying Kick
 
" Tantawi dan Nik Abduh merupakan antara penggerak dan pencetus demonstrasi BERSIH 3.0 di Makkah. Sekalipun terdapat khabar-khabar angin bahawa demonstrasi di Makkah dan Madinah sebenarnya dibiayai oleh sebuah pertubuhan Zionis, namun secara nyata Nik Abduh dan Tantawi merupakan sebahagian daripada pemimpin myda PAS yang terperangkap dalam agenda berkenaan.

Arab Saudi sedang memburu mereka yang terlibat dalam demonstrasi berkenaan. Pada masa yang sama, kerajaan Arab Saudi pastinya akan engambil tindakan keras berhubung demonstrasi berkenaan yang sudah tentu akan mempengaruhi dan melibatkan kuota Haji dan Umrah dari negara ini.

Kami diberitahu sekarang, Kerajaan Malaysia sedang berunding secada giat dengan wakil Kerajaan Arab Saudi berhubung perkara berkenaan dan terdapat usaha agar berita berkenaan tidak disebarkan dan diuar-uarkan agar sekurang-kurangnya kuota Haji dan Umdah Malaysia dapat dikekalkan.

Kalau Tantawi dan Nik Abduh tidak dipancung oleh Arab Saudi, mereka seharusnya bersyukur kerana rundingan yang sedang dijalankan oleh Kerajaan Malaysia dengan wakil Kerajaan Saudi telah berjaya menyelamatkan nyawa mereka! -The Flying Kick
 
 
seorang Mahasewel diburu oleh pihak berkuasa Arab Saudi kerana kesalahan "BUGHAH" iaitu membawa kepada HUKUMAN MATI!! BERSHIT ini juga telah membawa tercemarnya KESUCIAN RUMAH ALLAH sehinggakan kerajaan Arab Saudi ingin menyekat jemaah Malaysia untuk mengerjakan haji buat beberapa tahun!! Serahkan sahaja MAHASEWEL ini kepada pihak berkuasa Arab Saudi untuk dibicarakan dan dihukum sebagai peringatan kepada MAHASEWEL di Malaysia!! Jangan SALAHKAN UMNO pula jika kerajaan Arab Saudi jatuhkan HUKUMAN MATI!!
"US dan Yahudi Zionis pun tidak pernah berjaya meletakkan penchacai mereka berdemo dan membuat kecoh di Masjid Nabi seperti ini! Tidakkah ini semua membuktikan kehebatan Anwar Ibrahim sebagai boneka dajjal Yahudi yang ulung?!!" -AAKJ
 
 PAS WAJIB BERTANGGUNGJAWAB DIATAS APA YANG TELAH DILAKUKAN KE ATAS JEMAAH MALAYSIA YANG INGIN MENGERJAKAN HAJI JIKA ARAB SAUDI MENYEKAT JEMAAH MALAYSIA!! NIK AJIS JANGAN KELUAR FATWA BARU YANG MENGATAKAN BOLEH KERJAKAN HAJI DI KELANTAN PULA LEPAS NI!! - Pemikir Politik

nampak perbezaan kan kenyataan komen ketua pemuda PAS yang menunjukkan hanya mengutamakan dirinya sendiri dalam masa yang sama berusaha untuk lari dari bertanggungjawab musibah ke atas kebodohan pelajar di mekah yang bertindak ikut kata nafsu, pengaruh syaitan Anwar ibrahim, Ambiga. Mereka dah jadi buruan kerana kesalahan mereka.  tetapi kerajaan malaysia walaupun tindakan pelajar memburukkan hubungan baik antara Malaysia dengan arab saudi masih prihatin melakukan perundingan untuk membela pelajar yang tak tau dek untung. dahlah memalukan nama baik negara tapi masih lagi diusaha dibela. kalau pu3, budak-budak bodoh macam ni, biar je dihukum! mereka bukan budak kecil yang tak tau berfikir. dah berpeluang belajar tapi akal letak kat kaki! 

Apa sal Nasarudin ketua pemuda PAS sendiri turun ke Mekah , heret pok nik, mat sabu dan anwar ke sana untuk membuat pembelaan ke atas keldai yang mereka biarkan terlepas di Tanah suci?  asyiknya nak kerajaan BN juga bertanggungjawab. layakkah mereka yang diperbodohkan, memperbodohkan diri menjadi pemimpin kerajaan Malaysia. Diri sendiri tak terkawal dek nafsu, apa pula nak menjaga rakyat Malaysia? sendiri mau ingatlah!

Comments

  1. Seandainya jika dihukum mati sy harap kerajaan Malaysia jgn buat rundingan..tapi kalau kuota haji di kurangkan atau kita tidak dibenarkan hantar haji utk bbrp tahun itu boleh lah berunding.. ibadah ramai org lebih baik dari menyelamatkan si bodoh yg tak guna akal.. biar dia mampos dan jadi pengajaran kepada yg lain... kalau di selamatkan sibodoh tu dia akan hina kerajaan balik

    ReplyDelete
  2. Nasruddin Tantawi inilah ketua pemuda kurang ajar. yg hangpa buat salah kenapa pulak nak salahkan UMNO/BN. aku doakan korang semua habis dipancung oleh kerajaan Arab Saudi. korang jenis mementingkan diri sendiri demi mencapai matlamat, korang sanggup buat apa cara sekalipun. (matlamat menghalalkan cara).

    ReplyDelete
  3. Dari kjaan Malaysia berunding nak selamatkn baghal2 BerSHIT tuh, lebih afdal kirenya kjaan berunding supaya kuota haji kite ditambah ataupon skrn2nya xdi kurangkn krn pengkhianat2 baghal punyer angkara...

    Kalo mrk di hukum, biar saje 'ularmak' mrangkap nabi mrk yg berunding, kan orgtua itu meWAJIBKAN penganut2 dia ikot brdemonstrasi..

    Pandai buat pandai tanggongla...

    ReplyDelete
  4. bukan kah pas juga dulu mahu kan hukum hudud dilaksanakan di malaysia jd biar la mereka dihukum dengan hukuman itu kata perjuang kan islam tp kalau org yg brkemampuan mahu menunai kan rukun islam kelima ini meningal dunia disebab kan demotrasi tersebut berdosa tu sbb seperti melarang dia melakukan tuntutan islam sedang kan yg membuat hal itu org islam sendiri siapa yg menangung dosa ini..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts