Demo Anti Demo- SINDIRAN ARTIS KEPADA HIMPUNAN DEMO BERSIH 3.0



PEWARIS ANAK BANGSA

Tahniah pu3 ucapkan kepada karyawan yang m3mbuat video klip yang menyindir kepada himpunan BERSIH 3.0,  Tabik springlah dengan keberanian mereka. pu3 mengharap mereka kotakan publish video berbentuk sebegini setiap minggu. memanglah jelas, komen pada video ni banyak yang tidak menyukainya kerana terkena batang hidung sendiri.


Why pu3 sukakan video ini? pu3 teringat semula rungutan AMBIGA yang konon membantah dengan peraturan dalam SPR dengan menuntut pula 8 perkara setelah 20 perkara sebelum ini hampir semua telah dipenuhi. semua itu adalah alasan semata.  Bayangkan kumpulan LGBT ikut serta, lainlagi kumpulan HIJAU nya. kumpulan isu Tanah. yang di sabahnya alasan RCI lah. lawak. walhal ambiga kata himpunan aman BERSIH 3.0 untuk pilihanraya je.

Comments

  1. Statement haprak.. Org nak datang sape boleh tahan.. Org datang dengan tujuan supaya pilihanraya bersih. Tu jer.. Kenapa yang datang 250000 untuk apa?? Tak kan la semua bodoh bengap kot??

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh 250000 ker? kenapa tak kata je 500000? klu kata komen di atas ni. kenapa nak mengamuk artis buat lakonan demo ni? kena batang hidung ya? tu melenting semacam

      Delete

Post a Comment

Popular Posts