SIAPA KATA ORANG MUDA TOLAK UMNO/BN SABAH?

PEWARIS ANAK BANGSA

Bagai nak rak, cybertrooper pakatan pembangkang di laman sosial mengatakan generasi x dan Y sudah muak dengan pemerintahan kerajaan BN sabah. Konon dikatakan telah membiarkan negeri bebas ini dijajah oleh kerajaan persekutuan. 20 tahun bertapak di negeri di bawah bayu ini sudah membuatkan kononnya negeri kaya telah menjadi negeri miskin papa kedana menanti muflis.Ada pula dengan gah mengatakan bahawa sudah tiba masa kerajaan diktaktor ini ditukar kerana generasi baru Sabah bencikan penyeksaan yang mereka rasakan. kononlah. tapi......
YAB Ketua menteri Sabah disambut smangat gelombang Biru dan Pink memenuhi dewan

hakikatnya. dalam usia 20 tahun. setahun sahaja lagi anak kelahiran Sabah yang dilahirkan tahun 1992. menerima pelbagai kemudahan sejak dalam perut sehingga mereka tamat persekolahan di bawah kerajaan BN Sabah. Pu3 tak akan sentuh sebelum 20 tahun kerana nak melihatkan bahawa selama kerajaan BN memerintah dan kemasukan UMNO di bumi bertuah ini. telah menambah pembangunan dari 20 tahun yang lalu.  tidak seperti yang digambar gemburkan oleh LIDAH PANIK pembangkang . 
Warna pink semangat juang dan ceria bertahan.

Pu3 nak kongsi 1 petikan YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin (Ketua Puteri UMNO Malaysia) yang menarik dan mendapat sambutan spontan yang hadir dalam dewan Masyarakat Tawau semalam (18hb Mei 2012)

PINK BIRU memenuhi segenap dewan suara bergema BN PILIHAN KAMI

" ....... pilihanraya umum ke-12 meninggalkan kesan buruk kepada kita semua. Pihak pembangkang berpandangan ianya petunjuk tentang terhakisnya sokongabn rakyat terhadap BN, ada yang beranggapan bahawa BN yang menjadi tunjang kekuatan politik akan tinggal dalam lipatan sejarah dan mereka meramalkan ianya merupakan titik permulaan kepada berakhirnya hanyat sebuah parti yang gah, kuat  dan hebat...... Pembangkang kata TALKIN KITA. Meraka kata ORANG MUDA MAHU MESEUMEKAN KITA. SIAPA PILIHAN ORANG MUDA??"

Pemuda BN dan Puteri UMNO Sabah menyahut; BN!!!!!!!!!!!!

YAB Ketua Menteri membuat PC setelah selesai Majlis pelancaran BN Pilihan Orang Muda Sabah
Perkara  yang selalu dicanangkan sebelum ini sebenarnya hanya sebagai COVER-COVER mereka nak sangat memerintah Sabah. Jangan nak temberanglah. Pengundi Sabah bukan jenis yang buta minda. akal cetek. Mereka jauh berpengalaman. Dapat membezakan penipuan dan pembohongan yang dilakukan oleh pembangkang. Bunyi yang kuat tin kosong tu hanya mulut longkang yang ada hati nak berKUASA. bila tak dapat memegang kuasa, mereka LOMPAT KATAK ke kumpulan baru untuk tujuan sama. Tak dapat lagi,  LOMPATAN LEBIH TINGGI  diusahakan agar mimpi indah tak menjadi ngeri. mereka ini jenis manusia yang mementingkan diri sendiri

AYUH ORANG MUDA. Berjuanglah BN TETAP PILIHAN ORANG MUDA





Comments

Popular Posts