MASA UNTUK AMBIGA MEM-BERSIH-KAN DIRINYA SENDIRI

PEWARIS ANAK BANGSA

RALEIGH, North Carolina 10 Mei – Pengundi North Carolina semalam meluluskan satu pindaan Perlembagaan yang mendefinisikan perkahwinan sebagai penyatuan antara lelaki dan wanita sahaja.Kelulusan tersebut menjadikan North Carolina sebagai negeri ke-30 di Amerika Syarikat (AS) yang mengharamkan perkahwinan homoseksual. Berdasarkan keputusan tidak rasmi pengundian di 35 kawasan sehingga malam tadi, sebanyak 58 peratus penduduk menyokong pindaan Perlembagaan itu, manakala 42 peratus menentang. Beberapa hari sebelum pengundian itu, anggota Kabinet pimpinan Presiden Barack Obama melahirkan sokongan terhadap perkahwinan sejenis dan bekas Presiden, Bill Clinton membuat rakaman telefon menggesa pengundi menolak pindaan tersebut. Pihak yang menentang pindaan tersebut turut mengadakan demonstrasi, melancarkan iklan di televisyen dan mengadakan ceramah. Penyokong pindaan itu juga melancarkan kempen di televisyen, sementara pemimpin gereja menggesa pengundi menyokongnya. Kedua-dua pihak dilaporkan membeli iklan berjumlah kira-kira AS$3 juta (RM9.3 juta) dalam kempen mereka.

Berita macam ni... sah bukan je ANWAR meraung terduduk. AMBIGA sah tergolek-golek membaca artikel di atas. Bayangkan negara bebas yang dipuja-puja Anwar USA jelas dah mempunyai 30 buah negeri yang menolak perkahwinan sejenis. Inikan pula sebuah negara yang Agama Islam adalah agama rasmi. Malahan agama lainpun menolak perkahwinan sejenis ini. ntah agama mana AMBIGA pakai memperjuangkan perkara yang sebenarnya bukan HAK tetapi KEHENDAK yang ingin diubahkannya kepada KEPERLUAN.! 

Pada yang dah songsang hidupnya. korang dua pilihan je. BERTAUBAT kembali menjadi kehidupan manusia normal atau terus menjadi songsang tanpa pengikhtirafan. Negara Malaysia tak akan ada sedetik ruang untuk korang masukkan anasir songsang sebagai kelulusan perundangan. 

AMBIGA. Masa untuk awak membersihkan diri sendiri sebelum nak membersihkan perkara nan kotor! Berssihkan sekali rakan sekutu awak juga ANWAR yang ntah berapa kati dah daki songsang kat setiap saraf nya.

psssstttt: pu3 kenal gak lelaki lentok semacam, kawan.. tp part pilihan mereka pu3 tak pernah sokong dan mereka menerimanya .

Comments

  1. AMBIGA... MAJLIS PEGUAM...huh... mesyuarat sendiri tak ikut prosedur... tak telus.. macam tu ka nak mintak SPR bersih..aduh ..cakap tak serupa bikin..amek kaw kena saman...

    ReplyDelete
  2. sudah terang lagi bersuluh... khusus untuk pjuang2 PKR yang terbuta dan asyik membuta ....terima lah hakikat anda menegakkan bnang nan basah ...insaflah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts