Bersih 3.0 - Anwar Ibrahim Tidak Menjawab Soalan.Perserta Bersih 3.0 Dih...



 tonton!!!!
PEWARIS ANAK BANGSA
Roslan Bian dari Agendadaily juga melaporkan :

"Selain wartawan, sidang media itu sedikit kecoh apabila seorang lelaki Cina mendakwa peserta Bersih 3.0 sergah Anwar depan wartawan sebab dia gagal kawal keadaan himpunan tersebut.

Beliau memarahi Anwar kerana gagal mengawal himpunan sehingga boleh menyebabkan dia dan peserta lain boleh mati begitu saja.

Anwar bagaimanapun macam biasa, terus salahkan polis.

Namun lelaki dikenali sebagai Benjy Lim itu berkeras mengatakan beliau tahu cara operasi polis di negara ini kerana beliau bukan baru sehari hidup sebaliknya rusuhan itu berpunca kerana pembangkang memulakannya.

Benjy mendakwa, beliau hadir untuk menyatakan bantahan secara aman bukan berdepan tindakan ganas dicetuskan pembangkang.

Anwar yang tertekan dengan kehadiran pemuda itu meminta beliau membenarkan wartawan bertanya soalan kerana ini sidang media dan berkata, nak melayan Benjy dalam sesi lain"



Pandangan pu3 pula.. dah bertahun pu3 mengikuti strategik musang bernama Anwar Bin Ibrahim ni. Tidak kira pihak mana, termasuk penyokongnya sendiri. Jika menyuarakan sesuatu yang kira menghentam batang hidungnya. dia akan bertindak seperti yang dilakukannya semalam. hanya memastikan suara tersebut dihentikan.

jelas juga Anwar selalu mengelak untuk menjawab soalan yang boleh mengaibkan semula tindakan busuk yang dilakukannya. Ingat tak soalan wartawan dijawab dengan soalan semasa cerita jam OMEGA dikeluarkan. sendiri mau ingatlah Anwar!

Comments

Popular Posts