TIADA LOGIKA

Marahkan seorang dalam kumpulan. Nak tolak seluruhnya kumpulan dan melompat masuk kumpulan lain?????? Apa pula level pemikiran macam ni. Ini sama kes, marahkan nyamuk, kelabu dibakar!

Ada logikker pemikiran macam tu? Sebab 1 nk bunuh seluruh organisasi?

Persoalan pu3, sejauhmana keikhlasan individu tersebut ke atas perjuangan kumpulannya? siapa dia dalam kumpulan tersebut? di mana etikanya sebagai ahli kumpulan apabila keluar membuat perbincangan dengan kumpulan lain perihal kumpulannya? kenapa perkara kumpulan tidak dibincangkan dalam kumpulan sendiri andai berlaku kepincangan atau kelemahan?

Betulkah individu itu ikhlas? Atau punya agenda sendiri untuk memastikan kedudukannya tetap berada di tempat yang teratas? Soalannya sejauhmana dia berjuang untuk mereka yang mewakilinya sehingga nak memerap terus kerusi yang diduduki?

Maaflah, pu3 pernah beberapa ketika sebelum ini, berkomunikasi mereka yang dikatakan bawah kelolaan individu tersabit. Double check, boleh dikatakan dia tak berani nak masuk ke kawasan tersebut. Kalau datang, sah dia kena amuk punya. Yang maju hanya tempat-tempat yg difokusnya, sedangkan sebilangan lain, diabaikan hanya kerana mereka 'terpencil'?

Cerita kedai kopi pu3 malam ni memang nak bawa cerita panas.. Tapi semenangnya sejak sebelumnyapun ia memang asyik timbul cerita individu sama! Nasiblah. Bukan pu3 nak selongkar lacinya, tetapi individu ni mendedahkan lacinya untuk pu3 baca dan dengar

Sekarang menanti siulan menjadi lirik atas nota sahaja . Cara lenggok dah nampak ciri-ciri itu. Kita nantikan.

Pesanan pu3 jangan percaya pada mulut berbunyi nafian ber"tetapi" ia membayangkan sesuatu yang "mungkin terjadi" kini nafian itu hanya tabir menyembunyikan maksud di dalamnya

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts