ANWAR DIHALAU DARI MASJID? BETULLAH TU!



rakaman ini dibuat Masjid Tmn. Sri Pulai Perdana

PEWARIS ANAK BANGSA

Inilah dia pemimpin 'maksum' yang kononya disanjung oleh semua rakyat Malaysia. Tapi apa yang kita lihat beliau dihalau keluar dari masjid. Inilah manusia yang pandai bertopengkan hati busuk Yahudi. Nak bersolat memanglah baik, tapi apa yang akan beliau buat sebenarnya selepas solat. Semua orang tahu, Anwar sangat pakar menggunakan ayat melekat, tetapi selalu tersasul tidak beringat, bahawa ayat yang selalu digunakannya tetap akan diingati sesiapa yang pernah mendengar. sekali dua mungkin orang terpesona. dunia kini bukan buta, maklumat tepat banyak ceoat nak dapat. mana yang beringat tak mampu nak ditipu, hanya yang bodoh bingai je selalu jadi pak pandir malang.
Ingin memberikan tazkirah di dalam masjid, apa dasarnya yang beliau setaraf dengan imam atau pun ustaz-ustaz yang boleh memberikan tazkirah atau pun ceramah agama di dalam masjid.Tapi apa yang berlaku, pengurusan masjid memintanya keluar dari masjid. Siap diiring untuk memastikan Anwar benar-benar meninggalkan masjid. 

tahniah pu3 ucapkan atas keberanian pengurusan masjid.  Walau manusia hina ini patut di halau dengan jauh kasar tetapi pembawaan orang beriman tak mendorong mereka mengaibkan manusia ini. Sengaja pu3 kongsikan rakaman ini supaya yang membaca takler tinggalkan komen... penipu buat cerita. video tak dapat nak diubah.

Comments

Popular Posts