PENDUDUK KAWASAN MASJID RAJA MUSA SEMENYIH MEMBANTAH KEHADIRAN ANWAR !!!!!

PEWARIS ANAK BANGSA


9/06/2012 - difahamkan umat Islam dilarang bersembahyang di Masjid Raja Muda Musa Semenyih malm semalam kerana Masjid itu ditutup untuk memberi laluan kepada Anwar Ibrahim dan penyokongnya memberi tazkirah politik.

Masjid itu ditutup sebelum masuk waktu Maghrib dan umat Islam yang ingin bersembahyang di Masjid tersebut diarahkan ke Masjid lain. Hanya penyokong PKR,Pas dan DAP sahaja yang dibenarkan masuk.


Hasilnya mendatang ketidakpuasan hati Jemaah kawasan yang biasa mengerjakan ibadah solat di masjid berkenaan!!!!!!!!!


 menurut blogger cucu tok selampit (CTS) : Inilah akibatnya apabila seseorang yang bukan ahli memberi tazkirah di Masjid. Inilah akibatnya apabila AJK Masjid Raja Muda Musa Semenyih tidak mematuhi Titah DYMM Sultan Selangor dengan menjemput Raja Liwat dan Raja China Doll Negara memberi tazkirah di Rumah Allah. Hebat manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Serba boleh. Ceramah boleh. Tazkirah boleh. Dengan perempuan boleh, dengan lelaki pun boleh, dengan China Doll boleh, dengan bini orang pun boleh. Pendek kata serba boleh. Depan belakang sama sahaja.

Anwar Ibrahim di dalam tazkirah merepeknya lebih kurang setengah jam mengaku semasa kecil dahulu pernah mencuri buah pala di sebuah Kebun China di Tanjung Tok Kon. Patutlah, perangai dari kecil hingga ke tua jahatnya tak pernah berhenti! Anwar Ibrahim juga berkata di dalam tazkirah, kalau beliau membuat umrah, buat haji, beliau tidak suka masuk TV, tidak suka masuk suratkhabar, tidak mahu dihebah-hebahkan. Ada juga malaun-malaun yang duduk di dalam tazkirah berkenaan percaya dengan Raja Liwat ini. Anwar Ibrahim juga bertazkirah mengatakan bahawa bencana banjir yang berlaku akibat dari perangai pemimpin. Betullah tu Anwar, sebab perangai pemimpin Pakatan Haram Selangorlah, Kajang Banjir!


CTS difahamkan daripada makmum yang hadir, hanya sekitar 250 orang sahaja yang hadir ke Masjid, tidak sampai separuh masjid. Selepas bersembahyang Isya dan merepek di dalam tazkirah selama lebih kurang setengah jam, Anwar Ibrahim bergegas pula ke Stadium Kajang untuk program "Merdeka Rakyat". Yang CTS tidak faham, sejak bila pula Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) memberi tauliah mengajar Agama kepada pakar motivasi China Doll ini. Kalau diberi, apa kelayakan Agama Anwar Ibrahim. Kalau tidak diberi, tindakan harus diambil ke atas AJK Masjid Raja Muda Musa Semenyih. Tidak hairanlah penduduk Semenyih bangun untuk menyatakan bantahan agar Masjid tidak digunakan untuk tujuan politik.- cucu tok selampit blog

pu3 pun pelik kebebalan jawatankuasa masjid berkenaan yang nampak sangat menunjukkan sikap derhaka ketetapan yang telah dikeluarkan oleh Sultan selangor dan JAIS. Pu3 menyokong cadangan CTS agar JAIS mengenakan tindakan ke atas jawatankuasa masjid berkenaan yang melanggar peraturan yang telah diumumkan. Bukan sahaja menghalang aktiviti peribadatan jemaah di kawasan malahan mendatangkan situasi keraguan peribadatan kerana sesiapapun tahu bahawa Anwar bin Ibrahim ini bukan seorang yang layak memberi tazkirah dengan latar belakangnya yang sonsang .

Comments

  1. haha.. berita sebelah pihak

    ReplyDelete
  2. oleh kerana 'kebebalan jawatankuasa masjid' semenyih itulah yang masih membuatkan masjid raja muda semenyih hidup di sana, saya percaya dan yakin hanya mereka yang kebiasaannya menunaikan solat jemaah di sana tahu siapa diantara kalangan pemakmur Masjid Allah itu pada setiap kali waktu solat,

    # saudara/i jangan menghina sesuatu yang saudara/i sendiri tidak tahu,

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts