DEBAT SINAR : SEDAPNYA AUTA TAK SEHEBAT FAKTA



Debat Sinar 'Demonstrasi Jalanan: Meruntuh Atau Mengukuh Demokrasi'

PEWARIS ANAK BANGSA

 Jelas pemimpin PR tiada substance, banyak retorik dan membosankan. Tahniah Dato Saifuddin Abdullah yang berjaya membuktikan bahawa pemimpin Barisan Nasional jauh lebih baik daripada pemimpin PR.- Tun Faisal (exco Pemuda Malaysia)

Sekali lagi wakil Barisan Nasional khususnya UMNO bejaya mengupas tajuk yang dibawa dengan penuh berilmu, berwibwa dan mantap. Tahniah saudara YB Saifuddin Abdullah. Kita tetap Juara Rakyat dan Insyallah kita tetap kekal menjaga Putrajaya dengan jayanya - Rapahi Edris (sipitang)

Hujah yang mantap. Disampaikan dengan penuh hmah dan menyerlahkan wibawanya _ Hisham Abdullah (Rakan FB)

Dah baca 3 komen di atas.? Dah tonton rakaman debat  di atas? Pu3 hanya nak kata, selma ini, walaupun mungkin Pakatan dok canang kehebatan nada intonasi dan semangat memekik dari pendebat Pakatan. Malangnya. Hujah mereka hanyalah ikut sedap kepala mulut mereka dan retorik semata. Paling jelas, mereka hanya menebarkan cerita bayangan mereka sahaja.  Tahniah B Saifuddin.

Fakta dan auta.  wahai budak pakatan, tak ada makna berhujah bagai rak tetapi ia umpama tin kosong. Bunyinya besar, isinya tiada.  Apa guna berkata penuh emosi kalau isi tak berkualiti. elok berbicar dengan bersahaja, berisi umpama resam padi, semakin tunduk semakin berisi.

Comments

Popular Posts