GAYA HIDUP IBLIS DAN DAJJAL NIK AZIZ WARISKAN KEPADA PAS



PEWARIS ANAK BANGSA

sah mengamuk lagi pemuja Nik aziz menonton video ucapan Prof Dr Nasoha ni. Yelerlah wali PAS dikritik hebat oleh seorang yang mempunyai ilmu yag tinggi.  

arikel pu3 sebelum ini dihentam panas oleh penyokong PAS. dah tak ada ciri-ciri orang beriman memaki dalam ruang komen. Pu3 sengaja releasekan semuaya untuk tatapan pembaca. Nampak kemaruknya manusia penyokong PAS yag melayan hawa nafsu mereka. Pu3? tak akan gentar setakat komen KECUT dari mereka. Tak akan meluakkan sedikitpun pendedahan dan teguran pu3 ke atas mereka.

Nik aziz memang mengajak ahli PAS menjadi Iblis dan Dajjal.  masih tak percaya pandangan prof Nasuho. tengok pula keputusan Majlis Syura Ulama PAS menolak pandangan Majlis Fatwa Kebangsaan yang dilihat bersikap negatif terhadap perhimpunan BERSIH pada 28 April lalu.

Badan tertinggi parti Islam itu berpendapat, perhimpunan pimpinan Datuk S Ambiga itu bukan sahaja tidak bercanggah dengan syariat, malah paling sesuai untuk menentang "kezaliman dan kemungkaran" pemerintah.

Jadi apa yang dilakukan oleh ADUN selinsing di Gerabak keretapi itu bukanlah perkara HARAM yang WAJIB dilarang oleh Majlis Syura PAS. Adakah itu dikatakan perbuatan HALAL menambah UMAT PAS yang bakal diTARBIAHKAN menjadi pejuang Se-Islam?

Ambiga adalah Malaikat memperjuangkan se-Islam PAS. BERSIHkan jiwa KONTANG-KANTING pejuang Se-Islam mereka yang dahagakan penyelewengan Hukum Islam. Yelah. Hukum boleh diubah selagi Nik Aziz masih bernyawa. Ambiga BIDADARI membawa angin pembaharuan dunia Se-Islam PAS memberi HAK pada mereka yang tersasar dari kehidupan FITRA manusia. Lelaki sesama lelaki diizinkan. Perempuan sesama perempuan dihalalkan. Lelaki menjadi HAWA dan perempuan menjadi ADAM opppsss silap bukan HAWA dan ADAM. tetapi HADI dan HUDA!
  sebab itu majlis yang dimiliki nik aziz ini menyokong sepenuhnya perjuangan Ambiga yang konon menentang kemungkaran ! hahahahahahahahahahahaha dah jauh sangat SESATnya Nik aziz ni. dengan sekuat kudrat mengajak sekali pemujanya terSESAT.

Baca lagi keputusan majlis Syura PAS :

"Ia amat selari dengan syariat bagi menegakkan amar makruf dan nahi mungkar," menurut kenyataan majlis yang dipengerusikan oleh Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik itu.

"Bahkan ia menjadi wajib apabila tiada cara lain yang lebih berkesan bagi menyekat kemungkaran dan tindakan Umno dan BN, yang membahayakan keselamatan negara dan terus menerus dengan cara kezaliman dan penipuan yang licik, bukan sahaja kepada PAS tetapi kepada orang Umno itu sendiri."
soalan pu3, kemungkaran apa yang dilakukan oleh UMNO. pernahkan kepimpinan UMNO mengatakan mempertikaikan KETUHANAN dan mengajak rakyat Malaysia menduakan ALLAH swt? Pernahkah UMNO mempersendakan junjungan Nabi Muhammad saw . adakah UMNO yang merosakkan kepercayaan Arab Saudi meragui aktiviti peribadatan rakyat Malaysia di Tanah Suci?  Jawapannya TIDAK. so apa kemungkaran yang dilakukan oleh kerajaan BN?

Zalim yang bagaimanakah dilakukan oleh kerajaan BN? adakah BR1M itu satu kezaliman? Adakah persekolahan percuma untuk rakyat Malaysia itu satu kezaliman. Adakah bantuan rumah PPRT itu satu kezaliman? pelbagai bantuan dihulurkan bagi mereka yang sangat memerlukan bantuan tanpa mengira fahaman politik.

Adakah  kekotoran air di Kelantan itu satu kesucian untuk PAS? adakah himpunan Sampah di selangor itu satu peribadatan suci untuk Nik aziz? 

jelas nik aziz pencipta FATWA LALANG ini adalah manusia yang sudah nyanyuk dan mengajak pengikutnya memperhambakan diri kepada Syaitan dan Iblis dan menjadi DAJJAL dunia sementara menanti ketibaan DAJJAL sebenar kelak.

Comments

  1. bilo ore bodo bersuara....
    bodo pah ke sut....
    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tak bernama ni .. cerdikker? heheheheheheh

      Delete
  2. tahniah, pendedahan seperti ini dan disertai dengan kartun2 yg m'gaibkan orang2 tertentu la menjadikan kami anak2 muda lebih cuba untuk mengenali dan mendekati PAS... terima kasih banyak2... entry saudara banyak m'bantu perkembangan PAS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami tu siapa? saudara sendiri KECUT nak bubuh nama. Takkan saudar yang KECUT boleh memiliki suara POWER mewakili "KAMI" yang dimaksudkan? Saudara adalah lelaki paling DAYUS yang pernah saya jumpa sebab KECUT nak bubuh Identiti semasa buat komen ini

      Delete
    2. Bukan dia nak mendekati..ttpi sebenarnya dia da taksub dnge Pas ni.....tak leh nak tlg da..biarlah dia terjun dgn labunya

      Delete
    3. Assalamualaikum,
      hari ini kamu menaburkan fitnah...
      hari kamu yakin kamu di pihak yang benar..
      Di Akhirat nnti..Allah SWT akan menunjukkan kebenaran..
      Sesiapa yg mngatakn seseorang itu sesat,tetapi tertuduh itu tidak sesat maka,tuduhan itu kembali kepada tuan...
      bertaubat lah..Sesngguhnya Pintu Taubat Allah itu sgt la luas...

      Delete
  3. umno gaya hidop apa?bila najib buat program maksiat ,hg buat apa,gaya hidop hapa pulak tu?.awat hg xp tentang ja si najib tu..makin di kutuk,makin berpikir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooooo kt BERTAM tu acara peribadatnler tu? patut nik aziz tak bunyi apa. masuk upacara penghalalan ler yer? kat selangor restoran gaya ghairah tu masuk tanggung halal juga ya. patut PAS tak teriak. depa boleh mai buat tahlil riba sekali kan sampaikan salam kat nik aziz. berusahalah untuk taubat nasuhah.. takut tak sempat ucap dua kalimah syahadat

      Delete
  4. mereka takkan nampak apa2 kalau org bulan punya angkara atau subahat mereka punya kerja...semuanya ok...dah kematu otak tu

    ReplyDelete
  5. Apalah korsng semua bertengkar sessma islam.tk malu ke.bagik aku negara dh aman damai.semua bangsa boleh berkerjasama mencarik rezeki tuk kehidupan.ko dapat bayangkan ke jika pati laen memetintah.apa jaminan yg kita semua akan hidup macam sekarang.aman damai.tk ada kekecohan.bantuan kerajaan banyak.bersyukurlah..

    ReplyDelete
  6. nik aziz sesat da ne .. ALLAH jelas2 telah mlarang umat ISLAM mngangkat orang kafir yg cuba mnjatuhkan ISLAM sbagai ketua .. x pcaya check surah Al Mumtahina ayat 1 .. da terang lagi bersuluh ambiga mperjuangkan LGBT , karphal singh suruh langkah dulu mayat dy jika ingin buat negara ISLAM .. so ? apa celop derr ..

    ReplyDelete
  7. Insaflah... Jangan buat fitnah... Nanti seksa kelak nak jawap dengan ALLAH S.W.T... Jangan sebab DUIT kayu sanggup FITNAH orang.. Jangan murahkan MARUAH kau dengan duit...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts