SUATU KETIKA SAHABAT KINI MUSUH KETAT

Siapa tak kenal pada wajah-wajah di atas. Mereka inilah sahabat yang suatu ketika dahulu sangat mengidolakan Anwar bin Ibrahim.

Datuk Nallakarupan dengan tegas mengatakan menunggu saman dari anwar atas kenyataannya bahawa Anwar pengamal BISEKSUAL. Dengan tegas menyatakan TAK LAYAN notis 48 jam Anwar tuntutnya rm100 juta. Malahan menyatakan keinginannya bersemuka di mahkamah.

Senator ezam pernah mendakwa anwar pengamal biseksual sehingga hari ini tidak pernah membatalkan keputusan bertulis 3 hakim kes liwat pertamanya.

Ummi hafilda dengan dakwaannya memiliki gambar yang diambilnya sendiri sebagai bukti semasa Anwar masih menjadi TPM masuk tivoli Villa bersama Shamsidar isteri kepada azmin ali dengan menaiki kereta datuk Nalla.

Datuk eskeynya, jelas melakukan pendedahan rakaman video adegen seks 'Anwar' bersama china doll sehingga muncul kes di mana OMEGA. Masih hingga kini tiada surat saman dari king of drama ini. Why?

Adakah gertakan. Anwar bakal saman rm100 juta. Datuk nalla benar-benar dilaksanakannya. Atau hanya COVER line untuk daptkan keyakinan penyokongnya yang dahagakan kenyataan sebenar? Pu3 akan tunggu saman tersebut

Yang jelas sahabat Anwar kini telah mengatakan nada tegas, mereka akan memerangi anwar sehingga menjelang PRu-13 untuk menunjukkan siapa Anwar Anugerah illahi wan azizah.

P/s: pu3 lebih suka sahabat jadi saudara. Saudara lebih dekat bukan jadi musuh. Kerana sahabat kebiasaannya banyak rahsia kita mereka tahu. Fuh...

Comments