RAPAT RAKYAT? RAKYAT PERDANA?

Bisik-bisik pu3 dengar pakatan dok bz mempersiapkan program RAPAT RAKYAT PERDANA di ampang. Mengira berapa ramai ahli Pakatan akan datang berkampung sejam dua dalam majlis tersebut. Si tukang merapu Mat Sabu tengah ghairah menghafal skripnya. Anwar king of drama tengah sibuk mencipta lagunya. Izzah agaknya tengah memilih jenis makeover yang sesuai dipakai. Tak lama lagi tu! Selasa depan.

Berhabis meriah Anwar bersama pasukannya menabur janji-janji empty. Di mana dia ketika kawasan Ampang dan hulu Langat mengalami banjir? Mak Lampir terkial-kial menahan malu, membuat iklan konon tk perasan ada banjir. Dh tengok keprihatinan Puteri UMNO dok beri bantuan, pandai pula Mak Lampir dok memujuk depa masuk PKR. Mana Biro Srikandi yang konon lebih berkebajikan dan dok SS kata puteri UMNO tiru program depa. Bz layan mencantikkan diriker beb? Mak lampir dah meraung memujuk tarik Puteri UMNO bantu tuuuu!

Anwar bin Ibrahim. Kalau gian dan terdesak sangat nak jadi Perdana menteri. Bantulah Mak Lampir tu. Takat tabur air liur buat dosa, buat fitnah , tagih simpati. Duit dalam akaun tu, kurang-kurangkan sikit buat pahala bantu rakyat kawasan Ampang tu. Depa bukan nak sangat awak datang buat pesta. Jangan nak perasan ramai nanti, rakyat kawasan Ampang sokonga lagi pakatan. Yang meramaikan tu budak pakatan yang datang berelaun. Heheheh bukan pun dari kawasan Ampang. Budak-budak Ampang masih sibuk mengurus kerugian akibat banjir.

Ps: budak serbu PM semasa bersih 2.0 (hasmawi) tu.. Kan budak ampang. Penyokong tegar anwar tu. Awat tak hantar surat kat Anwar minta bantuan kewangan semasa orang-orang pakatan kelaparan semasa berkampung dalam banjir? Nasibler puteri UMNO tak kira siapa, hulur juga simpati kongsi apa bantuan mereka ada tak kira fahaman parti mana.

Comments