MAFIANYA SAMSENG PKR

Pernah dengar program UMNO atau BN unutk orang awam, budak pakatan datang dihalau atau dipukul? Seingat pu3, tak pernah. Mereka datang selagi tak melakukan kekasaran, petugas tak pernah berkelakuan ganas menolak terajang mereka. Walaupun mungkin diawasi. Dah faham perangai mafia budak-budak pakatan ni.

Tetapi semalam, perkara sebaliknya berlaku di Kuala selangor! Karnival PKR. Pemuda UMNO datang. Hanya nak tengok n join karnival tu. Bukan buat rusuhan pun. Dah menerima nasib malang apabila direjam batu oleh budak pkr yang mengenali mereka sebagai pemuda UMNO. Ahli UMNO tu rakyat selangor, dah karnival tu meraih rakyat selangor.. Takkan sebab berbeza parti mereka diperlakukan sedemikian?

Akibatnya, korang tengok gambar yang pu3 sertakan. Pemuda tersebut terpaksa menerima rawatan jahitan akibat dilempar objek tajam dan keras. Pakai seluar jeans dh tu, still kaki berlubang dek direjam. Macam tu sekaliker layan? Pendatang asing tanpa izinpun kita tak pernah lakukan perkara kejam seperti ini, apa lagi warga malaysia, anak jati selangor.

Kalau macam inilah gayanya. Belum memerintah negara, dah nampak kekejaman mereka. ... Elok yg rasa 50-50 tu fikir. Kot korang pula kena balun macam kes semalam.

Comments