SEBELUM MENCADANG BAIK CADANG YOUR BOS LAKUKANNYA DULU

Ceh! Apa punya cadangan budak pakatan ni. Takat kt keadilandaily online tu. Boleh podddaaahhhh! Boleh blah je. Nak suruh PM letak jawatan konon kalau nak kempen UMNO-BN. Hahahahaha ketara betul mengarutnya. Ilmu dari nik azizi n anwar bin ibrahimlah tu, siapa lagi. Banyak-banyak ilmu dunia, ilmu nan dielak tu juga korang kutip. Ilmu tong sampah!

YAB PM DS najib Razak tu, kan presiden UMNO, pengerusi BN. Dah PM asal dr kumpulan tu, mestilah kempen kerajaan BN. Walau ketua BM, PM tak pernah bias tau nak agihkan keperluan rakyat. Tak check pun penerima bantuan ini dari parti mana. Semua dapat selagi layak menerima. Walau ada juga tukang karut pakatan, mendustai permohonan unutk melayakkan diri terima bantuan. Sendiri mau ingatlah.

Nasihatkan big bos korang letak jawatan dahulu atas keperluan unstabil mental n moral. Banyak sangat masalah pribadi kesongsangan yang mencabar kemurnian moralitinya. Kita orang islam berbangsa melayu ni, walau zaman berubah. Pegangan agama dan adap melayu tak membenarkan perkara-perkara sedemikian. Mati hidup balik, pu3 tak mengizinkan Malaysia memiliki PM bernafsu haiwan itu.

Cadangkan dia berhenti dulu mengarut. Clearkan masalah sosialnya tu. Sila jawab pertuduhan dari umi hafilda, senator ezam, datuk eskey, yang sedikitpun dia tak berani nk jawab.

Comments