BILA SI RASIS NAK GLAMOUR!!!!


Cuba baca betul-betul kain selempang di gantung pada perempuan ini.

"NAJIB: PM 4 MALAY ONLY. CHINES AND INDIAN CAN LEAVE. MALAYSIA WILL COLLAPSE"

Apa dajjalnya ayat perempuan ini buat? Nampak sangat dia sangat rasict. Dengan erti kata lain. Kebiadapannya kepada YAB PM. Siapalah PM di hatinya? Anwarkah? Sebab itukah dia turut serta membela NASIB ANWAR YANG DIHALANG MASUK JEPUN kerana itulah PM dia kot?

Tetapi LADY lagi simpati pada perempuan bertudung sebelah perempuan ini. Dia bangga sungguh berdiri memberi sokongan. Agaknya bangga sangatlah dia mengangkat manusia yang walau tidak dijatuhkan hukum bersalah di mahkamah atas pertuduhan LIWAT tetapi hakikatnya sudah melakukan perbuatan LIWAT SUKA SAMA SUKA.

CUMA.. seperkara sahaja LADY berasa sangat hairan. Apa kaitan kenyataan perempuan ini dengan memorundum bantahan ke atas tindakan negara Jepun di kedutaan Jepun????

Boleh LADY katakan.. betapa CELAKA RASIS perempuan ini! Dan betapa CELAKA BODOHNYA perempuan bertudung ini mendukung kempen tak berkaitan ini. Pada hemat LADY lah.. perempuan ini hanya nak glamour sahaja. Selempang dipakai tak ada langsung kaitannya dengan kempen BOIKOT BARANGAN JEPUN!

Comments

Popular Posts