JIKA ITU BENAR


Berbeza dengan surat yang dikirim kepada Pusat Giat MARA selayang dengan pengumuman yang dibuat oleh MB gagap kelmarin.

Jika MB Gagap benar.. LADY kata KOTAKAN. jangan setakat umumkan ketika membuat PC di belakang arahan lain.

Tapi...

LADY yakin, MB Gagap ni dh corner 360° sebaik sahaja melihat reaksi khalayak ramai yang negatif dengan pendedahan surat meminta premis itu dikosongkan dalam tempoh setahun.

Dan...

Selepas pengumuman kelmarin, MB Gagap akan diserang marah oleh pihak yang sudah memikirkan berjayanya mewujudkan pusat Latihan penerbangan di tapak yang sama setahun berikut. Namun dengan pengumuman kelmarin menangguhkan impian mereka.
Walaubagaimanapun...

LADY tidak sedetikpun percaya kenyataan MB Gagap kelmarin. Hatta senoktah sekalipun! Nampak sangat dia 'swing' cantek untuk menyelamatkan dirinya. Nak tunjuk dirinya sebagai MB Selangor yang berjiwa rakyat.. kononlah!

Cuma...

Apa juga situasi di Selangor. LADY hanya mampu kata. KASIHAN. Tak boleh buat apa. Keputusan PRU13 telah menunjukkan lebih ramai pengundi rela menerima kehidupan sebegini. Kalau nak berubah.. keputusan PRU13 dizahirkan dengan jelas menolak PR! Tapi tidak. Sememangnya.. bersabarlah. Ini pilihan yang mijoriti besar pengundi Selangor inginkan.

LADY merasakan.. suara yang marah, kecewa dengan keadaan tidak selesa sama ada di media perdana mahupun media  elektronik atau sosial bukan sepenuhnya pengundi Selangor. Mereka hanya menetap di negeri berkenaan. Andai mereka ini pengundi.. dengan gaya yang ditampilkan, semangat yang ditunjukkan. Tak mustahil pemerintahan Selangor telah kembali kepada BN! - maaf. Jika 2 perenggan ini menyinggung dan melukakan hati pengundi Selangor. LADY berkata pada pandangan LADY berdasarkan apa yang dipersembahkan ketika pengumuman keputusan PRU13.

Apapun. LADY berharap. PRU14 berlakulah perubahan tersebut. All tje best
Ps: tengok kedua gambar. Fikirkan....

Comments

Popular Posts