KORBAN: PAKATAN NAK KORBAN AGAMA???????


Dua hari berlalu Raya aidil adha. Hari semua umat Islam melaksanakan perbadatan korban (bagi yang mampu) dan hari yang ditunggu-tunggu oleh umat Islam yang dalam menjalankan peribadatan haji. Gelaran Haji dan hajjah dianugerahkan kepada mereka. Semoga perolehi haji yang mabrur. Semuanya berusaha sesungguhnya untuk mendapat berkat dan ganjaran pahala. Kira tambahan tiket ke Syurga ( tolak jaminan PAS ke Syurga)

Kini... Satu kerisauan pu3, teramat-amat risau dengan fenomena. Fenomena yang wajar dibasmi sebelum ia semakin tersebar luas. Ketaksuban yang melampau dalam pakatan pembangkang. Penyokong Anwar, Lim guan Eng, dan nik aziz.

Gelagat mereka mengangkat kedudukan keempat pemimpin pakatan ini sehingga tahap pu3 nilai sebagai keterujaan menaikkan taraf agar individu yang mereka puja itu turut dipuja oleh orang lain!


Nik aziz warisan Nabi????
Anwar imam mahadi???????
Lim guang Eng khalifah??????
karpal Singh dah Tuhan????!!!!

MASYALLAH!!!!!!!

Belum lagi dengan nik aziz yag acap kali mengubah hukum mengikut kehendak memihak kepada mereka. Seketika haram buat sesiapa mengikutinya tetapi perkara yang sama menjadi halal apabila nik aziz berkehendak menyokong pihak mereka pula.

Demikian juga penyusunan hukum hudud Terengganu dan Kelantan. Bolehkah hukum hudud ini diuabahsuai mengikut kesesuaian negeri? Yang peliknya.. Part LIWAT. Boleh pula PAS menghalalkan LIWAT ke atas isteri walhal ianya adalah Haram? Why?

Fenomena ini menunjukkan 1 aktiviti yang mencurigakan! Adakah pakatan berkehendak menubuhkan sesuatu yang besar impaknya kepada mereka? Kenapa sejak akhir-akhir ini agama Islam dipolitikkan oleh mereka? ( Pu3 tahulah Agama dan politik tidak boleh dipisahkan. Tetapi soal agama dipolitikkan bagi tujuan menyokong sesuatu adalah sesuatu yang tidak baik!)


Nak bentuk variasi agama baru? 
Nak menggabungkan agama seluruh dunia termasuk agama yahudi?


"pasal khalifah palsu ciptaan pas ni suka sebut perkataan amar maruf nahi mungkar.

memberikan gelaran dan branding adalah budaya sesat pas. lim guan eng cepat-cepat digelar sebagai khalifah umar abdul aziz sebab pas nak menutup kelemahan dan kesundalan guan eng/dap yang pernah menghina pas sebelum ini.

dengan memberikan gelaran ini, ia akan menutup segala ruang kritikan terhadap guan eng. pasal apa ? pasal sekarang ini guan eng sudah menjadi saudara sepepet pas".-GAP

Lainlah pula gelaran untuk nik aziz dikatakan warisan Nabi. Siapa nik aziz yang diangkat oleh penyokongnya sebagai warisan Nabi ini? Hanya pengetahuan lebih dari penyokongnya dah didarjatkan pada keturunan mulia? Ketabsuban melampau dan umpama kira nak menyembah dah ni. Sangat merisaukan!!! Kalau dibiarkan lagi, ketaksuban tahap mengagungkan umpama menyembah Tuhan lagi bahaya! Boleh menyesatkan akidah juga ni!

Ditambah lagi, kegiatan Anwar yang menyamai umat nabi Luth malahan lebih daripada itu. Biseksual (bisexsual) yang mengundang permasalahan bukan sahaja bahaya kepada golongan perempuan malahan lelaki juga tidak selamat dari menjadi habuannya. Dan dia telah diangkat sebagai IMAM MAHADI oleh si ustaz yang rajin memberi kuliah di bilik hotel jam 3 pagi! Fuhhhhh!

Bukan itu sahaja. Kebolehan Anwar mewataki perwatakan mengikut keperluan suasana sangat mengkagumkan. Boleh menjadi seorang penyokong yahudi, dalam masa yang sama boleh menjadi seorang look warak! Menjadi seorang yang sangat berani ketika berhujah namun boleh menjiwai sifat PENAKUT teramat sangat sehingga lari kedutaan Turki hanya konon menerima sms ugutan konon akan dibunuh. Belum lagi drama sedih yang ditunjukkan pada sesi ceramahnya sebelum 7hb jan 2012. Sedih teramat sangat mengalahkan lakonan pelakon filem hindustan sehingga berlinangan air mata pendengar. ... Sebiji macam DAJJAL!!!

Tu belum lagi Anwar siap menghentam umat islam dalam sesi hujahannya mengatakan umat Islam terlalu beremosi ketika berhadapan isu penghinaan junjungan Nabi Muhammad saw! Wahhh! Cerita itu diambil mudah pula. Yang peliknya... Nik aziz tak pula mengamuk mengatakan KAFIRnya Anwar walau asyik menuding jari kepada UMNO sebagai kafir dan Jahil!

kenapa mereka mempolitikkan agama? Hanya kerana nak berkuasa? Astagfirullah! Adakah kerana nak berkuasa mereka sanggup korbankan kesucian agama Islam dengan melahirkan pula agama VARIASI baru?!

Sebagai salah seorang dari penganut agama Islam. Berpegang kepada " aku percaya sesungguhnya tiada Tuhan selain daripada Allah dan aku yakin serta percaya sesungguhnya Nabi Muhammad saw itu pesuruh Allah" fenomena ini WAJIB ditentang dan dimusnahkan. Allahu Akbar!!!!!!


#BNBah
#BNBagus
#IslamAgamaSuci

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. Replies
    1. Terima kasih. Pandangan dan kerisauan melihat aktiviti tidak sihat yang diamalkan oleh pakatan pembangkang mempolitikkan agama

      Delete
  2. Assalamualaikum,

    Bacalah firman Allah s.w.t. dalam surah an-Nur: “Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah daripada golongan kamu juga. Janganlah kamu mengira bahawa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar. Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu orang-orang mukminin dan mukminat tidak berbaik sangka terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata: ‘Ini adalah suatu berita bohong yang nyata.’ Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh kerana mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta.” (Surah an-Nur 24:11-13)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts