BAKAL TPM???

sumber pict ni mmg lajim punya>
Sudah lama pu3 tak ikuti perkembangan raja katak ni. Senyap saja di kawasannya. Selidik punya selidik. Nahhh ini kali! Kedapatn sudah ko! Cakap mau TUKAR @ Perubahan di Sabah. Yang dia sibuk berkempen di luar Sabah tu apa ceritanya.

Pu3 tengok gayanya Lajim ni, dia sama macam Arbaiyah. Mau kejar popular di luar kawasan. Tapi peliknya dalam kawasan ditinggalkan!!!! Sebab pengundi kawasan sudah tidak mahu datang jumpa kali ya?

Nampaknya, lajim sudah menampakkan , ciri-ciri meniti anak tangga lebih tinggi. Cara kempennya di Sarawak, di negeri-negeri semenanjung. Tidak lagi bertumpu di Sabah. Mungkinkah Lajim berhasrat menduduki kerusi no 2 di Malaysia? Kalau no 1 sudah di booked Raja Drama. So mana boleh dilangkah bendul seorang tu?

Pakatan perubahan Sabah kah atau Pakatan penipu Saja?  atau Pakatan Perubahan Se-Malaysia? nahhhh ndak ada kali sudah ini orang! tindakannya seolah-olah mahu melanggar susunan hirarki dalam pakatan sudah!??? selesailah korang selepas ni. Tindakan Raja katak kalau sudah masuk dalam kaum bangsa katak ni, lonjakkannya lagi tinggi!. Kempen iklan menagih simpati dari luar Sabah. Sebab lajim tidak lagi HOT di Sabah. Suam kuku sudah. Sebiji macam blogger Milo suam.

#BNBah
#BNBagus
#ABCD- Asal bukan Cina DAP

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts