LKS TAHU PERJANJIAN UMNO MCA DENGAN SYAITAN???

bagaimana Lim Kit siang TAHU URUSAB PERJANJIAN SYAITAN?????
Ada perjanjian Syaitan UMNO MCA untuk kekal berkuasa? Lim kit siang lontarkan kenyataan ini sebagai kenayataan balas ke atas ucapan chua soi lik di harakahdaily. (Terima kasih rakan FB yang kongsikan artikel tersebut : http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/14092-perjanjian-syaitan-umno-dan-mca-untuk-kekal-kuasa.

Dahsyat juga lim Kit Siang ya. Boleh tahu ada 'perjanjian syaitan' ni? Siapa Lim kit Siang sebenarnya? Bagaimana bapa ketua menteri pulau pinang ini tahu ada perjanjian Syaitan itu? Bukan sebarang orang boleh tahu perkara ' maya' ini kecuali ia mempunyai talian untuk memaklumkan kepadanya. Perjanjian antara manusia dengan syaitan ini bukan boleh diketahui oleh manusia lain, kecuali mereka yang terlibat sahaja atau mempunyai perkaitan.


Nak kata lim kit Siang merujuk hal ini dari kitab-kitab keagamaan. Kitab apa ya? Usah kata kitab Al-Quran ya. Jangankan UMNO atau MCA... PAS sendiri tak ada terkandung namanya dalam Al-Quran!

Adakah...... Lim kit Siang mempunyai hubungan dengan Syaitan? Sebab tu Syaitan mendedahkan maklumat 'perjanjaian' tersebut kepadanya?


Harakahdaily @ admin @ editor akbar keseronokan PAS tersebut, dah comfirm dan yakin bahawa kenyataan tersebut adalah tepat? Tabik pu3 dengan keberanian penulis harakahdaily yang beraninya memperakui kenyataan lim kit Siang perihal "perjanjian sayitan" ini dengan menyiarkannya dalam web mereka. Ertinya mereka juga ada bukti tersebut.

Andai ada bukti, kenapa tak disiarkan sekali bentuk perjanjian tersebut. Kenapa hanya biarkan Lim kit Siang menyatakannya? Atau.. Editor harakahdaily seronok baca kenyataan lim kit Siang yang dianggap memang membunuh UMNO dan MCA?

Part tu, pu3 sebagai manusia biasa tak mampu nak jawab. Hal hubungan perjanjian dengan Syaitan itupun hanya lim kit Siang dan Syaitan sahaja yang tahu. Kalau dibuat pilihan sekalipun, mati hidup balik, pu3 tak akan bertemua dan dibiarkan paksa temu dan berurusan dengan Syaitan ini.

soalan pu3 lagi. takkan Nik aziz atau kepimpinan PAS membuat ulasan tetantang Perjanjian Syaitan ini? ulaslah. kan korang SANGAT TAHU HUKUM YANG TAK ADA DALAM AL-QURAN DAN ISLAM.

#BNBagus
#BNBah
#JanjiDitepati
#ABCD ~Asal Bukan Cina DAP

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts