PROVOK MURAHAN SAH TAK LAKU

duduk terkangkang ni.. tak sure mana dia nak tunjuk sebenarnyer!
2 hari berehat menulis, pu3 terbaca semula komen di ruang komen pada blog berkaitan minah GRO yang berpeleseran di mahkamah kononnya ada berpeleseran di PWTC. ??? Persoalannya.. Apabila pu3 cuba membuka link yang disertakan. Ianya adalah blog sahabat "cucu tok selampit" tetapi malangnya artikel tersebut sudah dipadamkan.

Pu3 nak juga melihat video @ gambar yang dikatakan. Dan berterima kasih CBT yang menjawab pertanyaan beberapa komen perbezaan laluan jalan PWTC dan mahkamah.

Ertinya GRO itu juga sengaja berada di PWTC. Mengikut maklumat pu3 perolehi. Pada hari minah GRO itu berpeleseran. Sememangnya ada program terbuka yang dianjurkan di bangunan PWTC. So siapapun boleh keluar masuk dalam bangunan tersebut. Tak kira dia PAS ker, DAP ker , PKR ker. Sememangnya peluang itu diambil oleh GRO yang memang murahan kerana nak buat perbuatan gila lagi mengundang kemarahan persekitaran

Cuma pu3 tak dapat pastikan sama ada GRO ini berada di PWTC terlebih dahulu atau di mahkamah. Andai pu3 dapat gambar atau rakaman video, bolehlah pu3 bandingkan masa untuk menentukan dari mana GRO gedik ini berpeleseran.

Apa yang pu3 nak katakan. Sememangnya GRO upahan PKR ini, sengaja nak provok untuk timbulkan cerita dan isu panas. Agaknya PKR dah kehabisan bahan nak cover story. Dah kat mahkamah tak laku .. Kot ke PWTC nak mencetus PANAS. Dan malangnya, nasibnya tetap sama, tak ada layanan PANAS dari penyokong UMNO. Orang sewel lagi murahan begini, yang layak layan je, pakar mental sahaja. Dan diuji sama ada layak menduduki hospital tg rambutan!

Pengiring yang bertudung tu, ingat-ingatlah , korang berdua tu sah beragama Islam. tak guna menutup aurat tetapi bersekongkol dengan mereka yang sengaja memperolokkan bangsa sendiri. Rancangan nak menabur fitnah nipun salah satu dosa besar yang awak berdua akan tanggung!

Ingatlah perempuan bertiga yang tak ada maruah. Provok murahan macam ni, tak akan mencetus serangan dari penyokong UMNO. Pakatan je yang tak malu suka menyerang! (Hehehe sesuai dengan koranglerkan , maruah letak kat tapak kaki je. Always dipijak dan ditendang)


#JanjiDitepati
#BNBah
#BNBagus
#Pakatan Rakyat Penipu Besar 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts