EH? NIK AZIZ DAH NAK LEPASKAN JAWATAN MURSYIDUL AM? PADA SIAPA?


Minggu lepas, hangat diperkatakan ada kalangan ahli PAS akar umbi menyuarakan pandangan mereka agar jawatan mursidul Am ini biarlah diserahkan kepada Presiden PAS kini. Namun ada juga khabar mengatakan jawatan ini bakal disandang oleh orang lain. Tetapi siapa ya?

Dengar cerita kedai kopi lagi, nik aziz keberatan nak serahkan jawatan itu pada ulamak dalam PAS. ? Eh? Calon mursidul Am ni bakal disandang bukan ahli PAS ker????

Baca sini lagi :....

Nik Aziz mengakui pemimpin ulama dalam Pas semuanya tidak boleh diharap, tiada ilmu, tidak boleh diharap. Apakah Nik Aziz sudah ada calon untuk pengganti beliau.
Jika bukan Timbalan Mursyidul Am Pas Datuk Dr Harun Din, Bukan Ketua Dewan Ulamak Pas Datuk Harun Taib, siapakah yang Nik Aziz terlalu percaya dan mempunyai kepandaian melebihi ulamak Pas boleh menggantikan beliau?

Apakah Nik Aziz mahu lepaskan jawatan kepada Lim Guan Eng, Lim Kit Siang atau kepada penasihat pempinan pakatan luar Tabie Anwar Ibrahim?

Sebelum ini Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan berkata bahawa buka beliau tidak mahu meletakkan jawatannya tetapi setakat ini tiada calon yang sesuai untuk menggantikan beliau demikian ketika berucap di hadapan barisan pimpinan Pas Kelantan selepas Pilihan Raya Umum Ke-12 di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan (Putik).

Inilah yang dikatakan ulama politik yang penuh dengan hipokrit, demi dendam terhadap sesama Islam Nik Aziz sanggup menggadaikan jawatan dan Agama demi untuk membalas dendam kesumatnya.

Bagi pemimpin DAP, inilah masa yang cukup sesuai setelah bertahun-tahun mereka merancang melalui pakar strategi dari Yahudi akhirnya pemimpin bodoh Islam berjaya di tipu hidup-hidup.

PRU13 adalah masa yang paling sesuai bagi DAP untuk mencorakkan Malaysia ke arah negara Kristian ciptaan mereka.

Kata seorang bekas pemimpin DAP Melayu yang pernah bergelumang dalam perancangan jahat DAP ini
Ramai orang Melayu tidak percaya dan terkejut tentang perancangan pemimpin DAP bersama paderi luar negara terhadap 29 perkara yang mereka akan pastikan berjaya selepas PRU12 seperti yang telah saya dedahkan. Orang Melayu akan percaya dan datang kepada saya semula selepas semua kejadian ini sudah terjadi....itu sudah terlambat

Sumber: sungai rapat blog


Ps: dulu nik aziz dok hentam Tun Dr mahathir tamak jawatan PM. Dah menjadi PM lama bebenor. Tapi peliknya.. Nik aziz tak sedarker dah lama bebnor dia jadi MB? 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts