PERCUBAAN PROVOK ELI WONG KANTOI!!


Wanita cina PKR ni, tak sah kalau tak membuat percubaan membogelkan orang lain setelah dirinya terbogel dikhalayak sebelum ini. Dia bogel tanpa dipaksapun. Selepas kejadian itu, eli bogel ini mulailah melakukan serangan untuk membogelkan sesiapa sahaja untuk cover cerita PANAZZnya suatu ketika dahulu!!!

Kali ini, Eli bogel ini berusaha mengaibkan PM dengan percubaan provok konon YAB PM tak memahami perjuangan wanita sehingga meletakkan dirinya memikul tanggungjawab dalam kementerian pembangunan wanita dan keluarga. Tugas itu bukan dianggap enteng tau, apatah lagi dengan beban amanah yang wajib digalas oleh YAB PM sebagai pemimpin no 1 di Malaysia.

Provokasi murahan menteri bayangan PKR (calon menteri pembangunan wanita dan keluarga, pakatan) ini sudah mulai berangan-angan dan memulakan langkah sumbangnya menyerang YAB PM!

Namun Eli bogel terlupa, masih ramai wanita peka dan prihatin. Salah seorang daripadanya my Ketua puteri Malaysia, YB Datuk Rosnah Abd Rashid Shirlin.

Baca dulu di bawah ni :

KUALA LUMPUR, 19 Okt – Kenyataan yang dibuat oleh Exco Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar Selangor, Elizabeth Wong yang menuduh Datuk Seri Najib Tun Razak tidak memahami perjuangan wanita adalah tidak berasas sama sekali.

Ketua Puteri UMNO Malaysia, Rosnah Abdul Rashid Sirlin berkata Elizabeth sengaja memutar-belitkan fakta tanpa mengambil kira kesahihan kenyataan itu.

"Saya berasa sangat kecewa diatas kenyataan yang dikeluarkan oleh Elizabeth. Namun kita akui bahawa ini merupakan salah satu kelicikan kumpulan yang mempunyai jenama pembangkang! Sebagai seorang wanita, saya menganggap kenyataan Elizabeth Wong itu adalah satu tamparan yang hebat kepada kaum wanita.

"Sebagai seorang wanita, saya sangat berbangga apabila YAB Perdana Menteri sendiri sanggup memikul tanggungjawab besar dengan mengambil alih jawatan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat selepas perletakan jawatan Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil. Kesediaan beliau memperjuangkan nasib wanita di Malaysia seharusnya dipuji dan bukannya dikeji. Tetapi, itulah lumrah pembangkang, yang putih dikatakan hitam, yang manis dikatakan pahit dan yang betul dikatakan salah," ujarnya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Tambahnya, hak asasi wanita sudah dimeterai di dalam Perlembagaan. Kerajaan juga telah pun mengambil inisiatif untuk meminda Perkara 8(2) Perlembagaan Persekutuan pada tahun 2011 bagi memastikan tiada diskriminasi berasaskan jantina?

Menyentuh pula tentang Bajet 2013 pula beliau  beranggapan Bajet 2013 adalah bajet yang mesra wanita namun, pihak pembangkang akan sentiasa mempertikaikan kerana mereka rasa terancam terhadap keikhlasan kerajaan.

"Kita tahu bahawa walau sebaik mungkin pun bajet yang dibentangkan, pembangkang akan tetap mencari walau setitik kelemahan dan akan memperbesar-besarkannya agar fitnah mereka itu akan dapat mempengaruhi rakyat.

"Sebelum kita semua membuat kesimpulan, saya memohon agar kita semua meneliti semula setiap bait-bait ucapan yang telah disampaikan oleh Perdana Menteri ketika merasmikan sambutan Hari Wanita Kebangsaan. Sudah menjadi darah daging pembangkang untuk mempertikaikan sebarang kenyataan kerajaan kerana mereka berharap akan memudarkan keikhlasan kerajaan.

"Mereka sering menukar fakta kepada persepsi. Mereka menilai seperti menilai air yang berisi setengah botol. Kerajaan akan menilai air itu separuh penuh dan pembangkang akan mengatakan air itu sudah separuh kosong. Apa pun kesimpulannya, kerajaan akan tetap memperjuangkan nasib rakyat, tidak kira lelaki mahupun wanita!," ujarnya yang juga Timbalan Menteri Kesihatan.- umno online

Ps: siapa Eli bogel nak memperjuangkan hak wanita? Sedangkan dia sendiri telah menjatuhkan maruah wanita lain dengan MENGIZINKAN dirinya yang tanpa seurat benang dipertontonkan! Perempuan macam inikah nak dibiarkan memimpin wanita lain?! Alamaknya rosak!


Dan... Padan muka kena BALUN oleh my KPUM kali ini. Lain kali, kalau nak bersuara menghentam Kepimpinan UMNO, see your face before! Awak jenis apa, sangat BERSIH ker nak menyuarakan part perjuangan kaum wanita?

#BNBah
#BNBagus
#ABCD~ Asal Bukan Cina DAP

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.













Comments

Popular Posts