PK HOUSE KATA : KAUM DAP SEMAKIN BESAR KEPALA DAN MELAYU SEMAKIN JADI PENAKUT?


Wajib baca ini!!!!!!
PK house ada hujahnya kenapa kita wajib TOLAK DAP !!!!!

Kalau kita perhatikan sejak kebelakngan ini kaum DAP ni sangat kurang ajar adanya, video yang aku siarkan tadi di Taman Kaya tu sikit kalau nak dibandning dengan kaum DAP di Selangor ni. Kat Selangor ni pulak kalau korang pergi ke PJ atau kawasan yang ada kaum DAP ni, maka korang akan tengok perangai mereka yang leboh kurang ajar.

Misalnya kalau korang drive disekitar SS2 PJ mahupun Seksyen 14 PJ atau kawasan sekitarnya, kalau korang dihalang oleh kenderaan kaum DAP ni, dan korang pulak horn ke atau suruh dia clearkan laluan maka korang akan diherdik semacam korang ni pendatang haram.

Tak percaya pergi la ke kawasan yang aku sebutkan tu dan lihat peel si pemakan babi yang kuat sokong DAP ni. Makin lama kaum DAP ni makin kurang ajar. Mereka akan herdik kita dengan perkataan 'APA LANCAU? APA LU MAU? PUKIMAK" dan bermacam lagi maki hamun dalam bahasa ibunda mereka.
Inilah hakikatnya yang sedang berlaku sekarang ni, kalau korang tengok dalam video Taman Kaya tu, bagaimana kaum DAP yang tak hormat orang lain, mereka tak akan dengar cakap sesiapa pun. Terima kasih kepada Nizar dan Anwar untuk ini.

Melayu ni ada sikap tolak ansur, mereka tak kisah malah mereka mendiamkan diri saja dengan segala kerenah kaum DAP ni, namun hari ini sikap tolak ansur itu sudah berubah menjadi sifat PENAKUT. Benarkah melayu sekarang ni penakut? Kalau bukan penakut, then kita nak panggil apa? Tolak ansur lagi? Dah kena buli macam ni pun masih nak diam diri?

Aku bukan nak hasut cuma nak ingatkan jangan sampai kita jadi pelarian dan anjing kepada kaum DAP di bumi sendiri, DAP siang malam menghasut mereka untuk bangkit dan menuntu hak mereka. Hak apa? Dapat warganegara pun dah cukup baik la wei. Kasi betis nak peha dan sekarang terus nak puki ya?

Tah la, aku pun dah tak tau nak cakap apa lagi dah. Aku rasa Melayu dikalangan PAS dan PKR dah mula sedar akan pemebsaran kepala kaum DAP yang konek mereka kecik ni. Cuma...penakut? Tolak Ansur? Tak cukup berani? Kenapa dulu kaum DAP tak semacam ni?

Sekarang mereka pandang kita ni hina beb. Sampai bila kita nak dok diam ni? Tanah Rizab melayu mereka ambil sesuka hati mereka, peniaga melayu mereka cerca tapi langsung tak usik 8 dari 10 yang terkaya di malaysia. Mereka boleh jadi kaya tapi mereka tak suka kita kaya.

Kaum DAP ni dah berani menghina dan memaki hamun Sultan dan mempermainkan agam suci kita, tapi kita tetap BERTOLAK ANSUR sampai kita semua dah jadi PENAKUT! Hari ini kita adalah mereka dan mereka adalah kita! Faham? Kenapa jadi macam tu?

Marilah kita muhasabah diri dan tanya mana hala tuju kita? Adakah kita mahu menjadi pelarian di bumi sendiri? Jangan bertolak ansur hingga kelak takde apa lagi yang boleh kita pertahankan lagi.....

Sumber:House PK


#BNBah
#BNBagus
#ABCD ~Asal Bukan Cina DAP 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts