MASAK!!! TUN M DEDAH LAGI RAHSIA MORAL ANWAR!!!

Seorang actor akan mendalami watak skrip yang diberikan kepadanya agar dia menjiwai watak tersebut.

Tetapi menjiwai watak manusia bernama Anwar bin ibrahim ini, bukan 1 keputusan yang cemerlang. Dia seorang yang mempunyai kepelbagaian personaliti yang komplex! Sekejap jadi ulamak, seketika jadi dajal. Sebentar jadi falsafahwan, kemudian jadi penipuwan. saat ni dia waras, seminit dia dah sewel. Hari ni jadi islamik, esok hari dah jadi yahudi!!!!

Tun dr Mahathir dah acap kali mendedahkan sifat mantan timbalan perdana menteri ini. Dah kali ini, sekali lagi negarawan negara ini mendedahkan lagi moral rendah manusia bernama Anwar bin ibrahim yang WAJIB kita baca!

Blogger pejuang bangsa ada butirannya:

Menurut Dr Mahathir, Anwar tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana Ketua Umum PKR itu mempunyai "karektor yang tidak boleh sebagai pemimpin."

"Apakah kita nak pilih orang macam ini sebagai pemimpin, orang macam ini tidak dibenarkan ganti saya (ketika Dr Mahathir menjadi Perdana Menteri). Dia harus disingkirkan.

"Dalam mesyuarat MT (Majlis Tertinggi) dengan sebulat suara bersetuju Anwar dikeluarkan dari Umno, bukan keputusan saya seorang."

Kita tak boleh terima manusia yang moral terlalu rendah untuk menjadi pemimpin kita, kita malu dengan pemimpin macam ini," katanya.

Bagaimanapun kata Dr Mahathir, rakyat tidak nampak masalah moral Anwar kerana Ahli Parlimen Permatang Pauh itu cekap berpidato dan menggunakan kelebihannya itu memesongkan pemikiran rakyat."Sebaliknya dia menyalahkan orang lain pula," katanya.

Sumber: pejuang bangsa blog

Ps: pu3 lega kerana dah ada buku doktor umum. Masa terluang akan baca buku tersebut.

Anwar bin ibrahim dah lama punya penyakit. Cuma penyakitnya semakin usianya lanjut, bukan pulih tetapi bertambah kronik. Tak ada ubat dah. Kena Basmi sampai tuntas! Jangan ada genatik berwaris !
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts