PART KALIMAH ALLAH.. ARBAIYAH HANG ADA BERANI TEGUR PAS?

Nampak sangat perempuan bernama Arbaiyah ni tak ikuti perkembangan semasa. Rasanya dalam soal sensertif tersebut... yang menjadikannya isu panas adalah PR dimulai DAP dan kini disokong oleh PAS itu sendiri. Mana-mana parti dalam BN tidak sedikitpun mengemukakan sebarang kenyataan berkaitan dengannya.

Kini sebagai mengaku PEJUANG ISLAM kononnyalah. Pu3 cabar Arbaiyah tegur dan bantai tok pemimpin hj hadi dan mat sabu yang jelas menyokong kemoen Lim Guan Eng.

ADA BERANI CIK KAK????????

PS.kalau nak jadi penghujah atau penceramah cik kak. Baca juga pengetahuan awam untuk menambah pengetahuan. Jangan dok melalut kat twitter jual temberang. Menjaja kelentong. Berniaga meroyan serta riak sombong macam diri je yang berhijrah. Takat hijrah pada kulit tetapi isi makin membusuk tak ada maknanya. Nak taubat. Biar lah cara taubat mengikut yang telah ditetapkan dalam Islam itu sendiri. Bukan ditetapkan oleh mursidul am PAS!!!

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. Cuba nasihatkan parti gelaran Islam itu mengamalkan Qur'an dan sunah buleh??? Bukan ceramah guna ayaq lioq saja tapi AMALKAN... halal kata halal wlaupun bukan PAS , haram tetap haram walaupun PAS. Cuba selidik tabung Memali dan jatuhkan hukuman kepada yang terlibat.. Ada berani amal Islam ke atau cakap Isle saja????

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts