LUDAH BUSUK SEMAKIN MENYERLAH

Pu3 dah agak. Kata-kata konon ketabahan hanya bersifat seketika. Taring disembunyikan sebalik kulit ditukar tak mampu disembunyikan

Tengoklah status arbaiyah malam ni. Ini bolehkah dikatakan sebagai pejuang agama? Atau sebenarnya tukang canang dan pengotor politik sahaja!

Malam ini. Arbaiyah menunjukkan identitinya sebenar. Dia bukan pejuang Islam dan bukan pencinta kesucian agama. Dia hanyalah seorang perempuan yang berpolitik menjaja dirinya supaya dikenali. Alim alim kucing hanya nak tarik perhatian konon hijrah. Seperti pu3 kata dulu. Menjejak glamour di kala nyalaan kian dingin.

Arbaiyah hanya seorang politikus yang hanya tahu berdecit dan kencing merata-rata. Sesiapa menyertainya bakal mati kesan wabak penyakit yang dibawanya!!!!!

Jawapan pu3 . Ustaz PAs menghuyung al quran nak tunjuk riak semata. Ustaz dalam UMNO merujuk AlQuran untuk mwmahami hukum islam sebenar dan menyelamatkan akidah umat Islam dari dipesongkan oleh PAS. Tu sebab ustaz kat UMNO jaga bicara mereka. Agar tidak mengeluarkan Fitnah. Tetapi yang mengaku ustaz dalam PAS berdoapun dah sah bukan kebaikan hanya kemusnahan umat Islam lain.

Astagfirullahulazim!!!!

Arbaiyah! Got you!!!!

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts